Publicerat Januari 23, 201115 yr Tjena! Har glidit omkring här ett tag nu, så det är väl på sin plats att presentera sig. Jag heter Micke och är inne på mitt 35e år som människa. Jobbar inom ett säkerhetsklassat yrke. Bor i Göteborg och trivs med det, men har även en stuga uppe i nössemark. Gillar småviltsjakt. Ha det.
Publicerat Januari 23, 201115 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Nössemark? Mitt ute i ingenstans där det finns en kyrka, en taxistation, någon form av butik samt vatten och 4-5 hus - typ...? Vackert nere vid sjön.
Publicerat Januari 24, 201115 yr Författare Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Nössemark? Mitt ute i ingenstans där det finns en kyrka, en taxistation, någon form av butik samt vatten och 4-5 hus - typ...? Vackert nere vid sjön. Man tackar och bockar..=) hahaha..tur är att stugan ligger i dalen då 2km från gränsen..=) Njaa..butiken är nedlagd närmaste ligger i bengtsfors, dals ed, halden..=)