Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kontaktman

Featured Replies

Publicerat

HEJ ställt frågan förut! ställer den en gång till.

en fråga? finns det inte nåt sätt att få bort dessa kontaktmän som inte sköter sina uppdrag. här på det området jag håller till så finns det 4st e-jägare-

3st kontaktpersoner av dom 3 kontaktpersoner så är det 2st som sitter o ger varandra uppdragena eller så tar dom uppdragena själv sen så är det två kompetenta-

e-jägare som inte får några uppdrag, den tredje kontaktp. har jag fått å han sköter sig vi har bra samarbete.

en av dessa e-jägare har inte fått ett samtal på två år bedrövligt! undrar hur länge dom blir kvar i org. i princip så är vi maktlösa som håller på-

med eftersök, mot kontaktmänn,,, det konstiga är att när det inte fanns pengar med i org så såg man alldrig några kontaktmän som for på eftersökena.

ett förslag är att sätta eftersökjägarna på listan hos polisen slopa kontaktmännen vill dom vara med så får dom sätta upp sig som e-jägare först då får man-

en rättvisa på updragena. då polis följer en lista blir jämt fördelat på uppdragen.

detta jag skriver om är två kontaktmän som misssköter sig på vårat område.. hur stort problem är detta eller är det bara på vårat område det är ett problem

Publicerat

Det där problemet finns lite här och var i varierande "svårighetsgrad". Det är din Länsansvarige jägare och / eller Länsansvarige polis som har möjligheten att sparka folk från organisationen så kontakta dem.

Användare som läser detta 0

• Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.