Publicerat Januari 25, 201115 yr Nån som provart en dylik apparat? http://www.blocket.se/stockholm/Nya_Jaktradio_155_MHz_22778701.htm?ca=11&w=3
Publicerat Januari 25, 201115 yr Jag har en kompis som köpte något liknande kinatillverkat, jo den fungerar visst helt ok men det är ett helvete att ställa in pilottoner på den. När vi jagar på ett ställe där det är måste med pilotton så brukar han låna min gamla Hunter 155:a för att slippa knappa på aset. Jag hade hellre lagt tusen spänn på en beg radio av känt märke!!!
Publicerat Januari 25, 201115 yr Köp själv på www.409shop.com Jag har tagit hem ett 20 tal till jaktkompisar då har jag iof tagit Weierwei 3288. Jag har själv kört med Weierwei 3288 i två år och haft nada problem,på denna radio är det enkelt att lägga in önskvärd pilot ton. mvh christer
Publicerat Januari 25, 201115 yr Köp själv på www.409shop.com Jag har tagit hem ett 20 tal till jaktkompisar då har jag iof tagit Weierwei 3288. Jag har själv kört med Weierwei 3288 i två år och haft nada problem,på denna radio är det enkelt att lägga in önskvärd pilot ton. mvh christer Jag köpte oxå hem en sån från 409 själv (blir då halva priset). Funkar kanon å jag tycker pilotton var lätt. MEN hitta kontakter för att köra den in i tex peltor hörselskydd är ett helvete rent ut sagt! (annan standard än här verkar det som!) /J