Publicerat Januari 26, 201115 yr Hej alla! Man kan ju undra vart knivmakarn S.T tagit vägen? Länge sedan han visade något av sina alster här.
Publicerat Januari 26, 201115 yr Hej. Har pratat med Svenne o han har vart lite i sparlåga. Vet att han har något på gång så snart kanske vi får se något. mvh Kimmo p.s Ska inte du lill tysken visa upp det du gjort??
Publicerat Januari 26, 201115 yr Författare Hej. Har pratat med Svenne o han har vart lite i sparlåga. Vet att han har något på gång så snart kanske vi får se något. mvh Kimmo p.s Ska inte du lill tysken visa upp det du gjort?? Då man precis har börjat med att göra knivar,blir man lite blygsam vet du. Jag gjorde ett försöka plåta mina knivar,men jag behöver nog gå en fotokurs också. Men ok.Jag gör väl ett försök då.Men lova att vara snälla ni få mer än gärna ljuga. Nicke Lill-tysken.
Publicerat Januari 26, 201115 yr Hej Nicke. har sett dina knivar o dem är riktigt trevliga. Hit med dem bara