Publicerat Januari 26, 201115 yr Hej. Jag sammlar lite grann på Dessa äldre Randall knivar då jag tycker dem är häftiga. Är rätt ny i den här samlande av Randalls men ska bli fler vartefter. Det här är en mod 4 4 från början av 70 talet gjord av legendaren själv Bo Randall. Han dog redan på åttiotalet o hans son tog över o fortsatte Randall customms. Vad tycker ni? Jag diggar den stenhårt. mvh Kimmo Lilja
Publicerat Januari 26, 201115 yr Författare Mod 44 betyder att kniven är en modell 4 och blad längden ca 4 inch
Publicerat Januari 26, 201115 yr Författare Hej. Joo,den är riktigt fin o dessutom välbevarad för sin årgång o det är kul
Publicerat Januari 26, 201115 yr Mkt fin kniv! Jag har en Randall som ser exakt som din men den heter 3 5 men jag har ingen aning om ålder? Hur kan man kolla det? //Svenne
Publicerat Januari 26, 201115 yr Jag ska vara ärlig och säga att det var lite för extremt. Jag skulle absolut alla dar i veckan samla på dina knivar hellre än Randallarna.
Publicerat Januari 26, 201115 yr Författare Hej Svenne. Du har PM. Tolma: Njaaa,,, De här Randalls är speciella, fått ett välkänt varumärke
Publicerat Januari 26, 201115 yr riktigt fint bevarad för åldern ett perfekt ex. att ha i samlingen för dig visst är det ett varumärke bland kniv vetare men du tror inte kimmo lillja e helt okänt bland oss kniv diggare heller Jocke
Publicerat Januari 26, 201115 yr Absolut inget för mig. Kimmo slår dom med många hästlängder. Sen får dom vara hur kända dom vill.
Publicerat Januari 26, 201115 yr Ni är för snälla men jag tackar o bockar Håller med Tolma och Amakulu! Jag samlar hellre på dina knivar! Eller av någon av de andra duktiga knivmakarna här på forumet. Lite kul med kniven du visade, dock. Bladet böljar sig med skaftet så det får en linje som löper fint med skaftet. Blir lite udda och kanske lite kul, men jag föredrar forumets knivar.
Publicerat Januari 27, 201115 yr Tackar. Svenne jag har skickat dig ett mail. :-) Såg mailet Kimmo Har svarat dig ,tackar för hjälpen med info om min Randall. //Svenne