Publicerat Januari 27, 201115 yr Tänkte lite försynt höra mig för om någon hade tänkt släppa sin/sina ställande hundar i grishägn inom "kort" här och skulle kunna tänka sig att låta en annan stå lite bakom o se hur det går. Är nämligen väldigt villrådig inför valet av ny hund och står i valet mellan någon av laika-raserna, gråhund, eller någon blandning. själv befinner ja mig i skåne men kan absolut tänka mig o köra en bit för o få ännu mer kött på benen vad gäller rasval!
Publicerat Januari 27, 201115 yr Hej hej! Hör av dig till Fredskog och lyssna när de har hundar som skall testast! Mvh //jonas
Publicerat Januari 27, 201115 yr Författare Hej hej! Hör av dig till Fredskog och lyssna när de har hundar som skall testast! Mvh //jonas Tänkte med först det men det kändes lite som att kunden då kanske inte skulle uppskatta att ha åskådare med när deras hund skall testas. Hade kännts lite mer "rätt" att komma dit med den vars hund skall testas, men det skadar ju absolut inte att ringa dem o fråga om möjligheten finns. Tack!
Publicerat Januari 27, 201115 yr Dem har rätt mycket egna hundar som dem tränar så ring dem du. Han har både laikor o blandisar hade iaf. /Petter
Publicerat Januari 27, 201115 yr Ja jag skulle ringa anders(fredskog) och höra! Han har stor erfarenhet av framför allt laikor men även övriga hundar! Annars får du skicka ett pm till mig, så för vi prata mer har jämthund samt blandraser. Jag är ibland och hjälper anders när det är mycket att göra.... mvh