Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kolv till Remington 700 sps Vänster

Featured Replies

Publicerat

Har precis införskaffat en R 700 sps varmint 308. Kolven ska bytas, men till vad? Det är en djungel, köpa här eller ta hem från usa. Tacksam för råd och tips från någon som vet.

Publicerat

Hej Buddas det vekar som om alla experter här på sidan tycker att det är en svår nöt o knäcka så jag ska försöka o hjälpa dig,

Jag har en exakt lika dan bössa som du o jag köpte en manners stock till min en MCS-T o jag är sjukt nöjd med den stocken.

Kolla länken här så kan du titta på lite olika stockar från manners.

http://mannersstocks.com/index.html

Sen fins det säkert några här på sidan som kan ge flera tipps o erfarenheter av olika stockar.

Mvh.

Publicerat
  • Författare

Tack för tipset. Har kollat på HS-precision och en kolv som heter psv069. Kan dock inte klura ut om den passar, short action, long action och diameter på pipan i tum osv. Skulle kännas dumt att skicka tillbaka den om jag beställt fel. Tacksam för fler synpunkter då man är novis på den här typen av utrustning.....

Publicerat

Tack för tipset. Har kollat på HS-precision och en kolv som heter psv069. Kan dock inte klura ut om den passar, short action, long action och diameter på pipan i tum osv. Skulle kännas dumt att skicka tillbaka den om jag beställt fel. Tacksam för fler synpunkter då man är novis på den här typen av utrustning.....

Ja den ska passa rakt av :D

Mvh.

Publicerat
  • Författare

Flex, tack för all hjälp. När man ska beställa över nätet ska man bestämma lenght of pull. Vet du vilken det ska vara till 308? En kompis som bor i staterna ska beställa och ta med den till mig. Tack på förhand.

Buddas

Publicerat

Flex, tack för all hjälp. När man ska beställa över nätet ska man bestämma lenght of pull. Vet du vilken det ska vara till 308? En kompis som bor i staterna ska beställa och ta med den till mig. Tack på förhand.

Buddas

Det är bara kul om man kan hjälpa till :D

Lenght of pull är måttet från avtryckaren till bakkappan o dom flesta har 13.5 som standard men du kan oxå böja armen i 90 grader o mäta från avtryckarfingret som när du har det runt avtryckaren o måttet som blir där det nästan nuddar bicepsen.

Mvh.