Publicerat Januari 31, 201115 yr Hej har tittat på en sauer 202 wolverine i kaliber 308 och en sauer 202 forester i kaliber 30-06. Så jag tänkte höra om det är nånting om nån av dom. Vad det är för för och nackdelar
Publicerat Januari 31, 201115 yr Hej har tittat på en sauer 202 wolverine i kaliber 308 och en sauer 202 forester i kaliber 30-06. Så jag tänkte höra om det är nånting om nån av dom. Vad det är för för och nackdelar ?- var tvungen att googla lite bilder, en pang är en varmint variant, stabil, tung osv för bana o jakt, en annan är en kälkbackig bayrare med ett distinkt utseende och tydlig avsikt att skjutas, ett skott åt gången ur en tysk "horsichtch" eller hur det nu stavas, jag tror att du måste berätta för oss/mig vad du avser att göra med den, banan, drevjakt eller något annat. Min smak o tycke faller på en Volverine och en schysst dämpare men det är ju bara jag som tycker så. /Christian
Publicerat Januari 31, 201115 yr Min smak o tycke faller på en Volverine och en schysst dämpare men det är ju bara jag som tycker så. Nähä, det är det inte alls det Jag håller med till fullo. MEN, en lite mer detaljerad beskrivning om vad vapnet i fråga ska komma att användas till kan väll aldrg vara fel om man ska tipsa och hamna något sånär rätt. MVH/Jocke
Publicerat Januari 31, 201115 yr Författare Det största enda målet blir nog till älgjakten som passskytt och lite grann som hundförare och sen blir det bäver rådjur och räv. så är det ett bra vapen för det ända målet eller finns det nått annat vall men tyckte att den såg bra ut. Är det nån som har nån bra erfarenhet av det vapnet och vad kan man välja för vettig dämpare på den