Publicerat Februari 3, 201115 yr Nu har det brunnit till ordentligt i huvet. Jag MÅSTE ha mig en båge! Funderar om någon av dessa Hertigar och Baroner i Månkarbo skulle kunna hjälpa mig med en visning + att stå ut med 10 000 dumma men nödvändiga frågor för att mätta mitt lystmäte? Samt om man skulle kunna få provskjuta några olika commpoundbågar. Bor 14,5 mil bort. Siktet är inställt på att senare ta bågjägarexamen. Mvh// Joel
Publicerat Februari 3, 201115 yr Nu har det brunnit till ordentligt i huvet. Jag MÅSTE ha mig en båge! Funderar om någon av dessa Hertigar och Baroner i Månkarbo skulle kunna hjälpa mig med en visning + att stå ut med 10 000 dumma men nödvändiga frågor för att mätta mitt lystmäte? Samt om man skulle kunna få provskjuta några olika commpoundbågar. Bor 14,5 mil bort. Siktet är inställt på att senare ta bågjägarexamen. Mvh// Joel Vi är redan två som har planer på att bjuda in oss till Banjoland i vår för att under dessa "Baroners" ledning pröva på den ädla konsten i att ren robbin-hood anda kunna skjuta en pil på en ladgårdsvägg.
Publicerat Februari 3, 201115 yr Nu har det brunnit till ordentligt i huvet. Jag MÅSTE ha mig en båge! Funderar om någon av dessa Hertigar och Baroner i Månkarbo skulle kunna hjälpa mig med en visning + att stå ut med 10 000 dumma men nödvändiga frågor för att mätta mitt lystmäte? Samt om man skulle kunna få provskjuta några olika commpoundbågar. Bor 14,5 mil bort. Siktet är inställt på att senare ta bågjägarexamen. Mvh// Joel Du kommer aldrig kunna ställa 10,000 frågor, för Monkisarna håller låda hela tiden!
Publicerat Februari 3, 201115 yr Författare Du kommer aldrig kunna ställa 10,000 frågor, för Monkisarna håller låda hela tiden! Haha,då får jag försöka styra dom rätt då