Publicerat Februari 3, 201115 yr Här kommer slidan till horn kniven. Tjock vegetabil garvad läder för att få en robust slida med tryck knapp. Gjorde också en säkerhets stängning genom hål i upp upphängaren så att man kan knyta fast kniven också med läder snöret. Går man kanske långa sträckor i skog o snår så tappar man inte kniven om knapplåset skulle gå upp mot någon gren eller så. Vad tror ni. mvh Kimmo Lilja
Publicerat Februari 3, 201115 yr Författare Färgningen gjorde jag spräcklig. Syns bättre i verkligheten :-) Nu är det bara att hitta ett bra hem till den. :-)
Publicerat Februari 3, 201115 yr Mycket snygg Kimmo Kan man ana lite Bob Randal inspiration kanske MVH Eas
Publicerat Februari 3, 201115 yr Författare Tackar. Joo, jag har kollat lite på Randall knivarna jag har o på deras slidor :-)
Publicerat Februari 4, 201115 yr Författare Tjena. Kniven o slidan är till försäljning för 1600 kronor om det är någon som känner sig manad. Tänkte först behålla den men...
Publicerat Februari 4, 201115 yr Riktigt snygg kniv! Gillar verkligen "Randall" Slidan ! Den skulle jag kunna tänka mig! Har du kvar den Kimmo? //Svenne
Publicerat Februari 4, 201115 yr Författare Riktigt snygg kniv! Gillar verkligen "Randall" Slidan ! Den skulle jag kunna tänka mig! Har du kvar den Kimmo? //Svenne Hej Svenne. Jodå, den finns kvar. Har fått lite bud men inget jag tagit så den är din om du vill Har besvarat din e- mail mvh Kimmo
Publicerat Februari 5, 201115 yr Hej Svenne. Jodå, den finns kvar. Har fått lite bud men inget jag tagit så den är din om du vill Har besvarat din e- mail mvh Kimmo Man tackar! Tar den gärna Har svarat på din mail. //Svenne
Publicerat Februari 5, 201115 yr Grymt snygg slida (och kniv såklart) Kimmo ! Har faktiskt aldrig gjort nån vikslida, nån chans att du kan visa hur du gör nån gång Grattis till Svenne som gjort ett riktigt fint köp! //Niclas
Publicerat Februari 5, 201115 yr Författare Tackar Svenne. Blir ett nöje att skicka den till dig. Tackar Niclas. Ska se vad jag kan göra. :-)
Publicerat Februari 9, 201115 yr Fick kniven igår ! Helt underbar! Riktigt snyggt hantverk! Hann inte titta så noga igår pga jobb men idag har jag hunnit granska och klämma på den. Jag är supernöjd! //Svenne
Publicerat Februari 9, 201115 yr Författare Tackar Svenne Härligt att den kom fram safe. Frugan min skickade iväg den som vanlig post fast jag sade att det skulle vara rekommenderat så jag blev lite orolig men nu vet jag.
Publicerat Februari 14, 201115 yr shit.....de där tillsammans satt som en smäck! Gratulerar både till Kimmo och den nya ägaren!