Publicerat Februari 6, 201115 yr Helt korrekt, åtelbelysningens sken var det enda jag såg, inte en endaste lite harsvans ens. Men man får tag på en massa onödiga appar till iPhone under tiden...
Publicerat Februari 6, 201115 yr Tur att du har en iPhone så du har något att göra undertiden. Undra hur det var förr.
Publicerat Februari 6, 201115 yr Tur att du har en iPhone så du har något att göra undertiden. Undra hur det var förr. Fatta så långtråkigt dom måste haft....eller inte..
Publicerat Februari 7, 201115 yr Tur är att vi alla e olika, jag personligen stänger av mobilen vid all jakt och tar vara på stunden låter fantasin flöda och spänningen stiga om det dyker upp något... I annat fall har jag iaf fått koppla av lite.
Publicerat Februari 7, 201115 yr Tur är att vi alla e olika, jag personligen stänger av mobilen vid all jakt och tar vara på stunden låter fantasin flöda och spänningen stiga om det dyker upp något... I annat fall har jag iaf fått koppla av lite. +1 Dessutom var det ju troligen därför han inte såg nå't . Grisarna undrade vad det var för dåre som satt med ett blått sken i nyllet. Mvh!/
Publicerat Februari 7, 201115 yr Författare Jag kanske ska stänga av ljudet nästa gång. Eller inte stampa så hårt när man förlorar ett spel...
Publicerat Februari 9, 201115 yr Nej, inga mobiler eller liknande vid åteljakt! Ingen teknik överhuvudtaget! Har bara strålkastare, dimmer, batteri, larm, termometer, innebelysning, värmekälla...etc.
Publicerat Januari 8, 201214 yr Ett tips jeepetorp ha inte så starkt ljus på mobilen och ha den på ljudlös Edit: Linus skapa gärna en ny tråd om du har några egna frågeställningar och respektera trådskaparnas ämnen. Redigerad Januari 8, 201214 yr med Hipshot Redigerat inlägg.