Publicerat Februari 28, 200620 yr Husqvarna 300 prestige Hur e kvaliten, är det nåt att satsa på? 4000kr OK pris? Brainstorming....
Publicerat Februari 28, 200620 yr Hur e kvaliten, är det nåt att satsa på?4000kr OK pris? Självklart, kanonbössa om det är den på blocket du menar. Tror det kan va... ta mig fan det var ju min ;D
Publicerat Februari 28, 200620 yr Japp det va den på blocket såg ju väldigt fin ut på kortet ingen lite mer opartisk som kan säga nåt om kvaliten på husqvarna 300 serien hur står den säg i jämförelsen med andra ex. beretta, classic, antonio zoli...
Publicerat Februari 28, 200620 yr Ehh far min fick en dylik spritt ny när han fyllde 50 år. Den klickade och strulade i största allmänhet och var inget kul alls.. De lirar inte i samma klass som Beretta, Mirouku, Browning mfl. Tror att det är en Classic med annat namn mest, en italientillverkad dussinbössa. Men det var iofs inga stora pengar så visst, why not? Mvh!
Publicerat Februari 28, 200620 yr Nja.. vill inte vara taskig mot eskimå här så kolla med fler människor, det lär ju finnas ett antal här som jagar med dessa bössor. Jag har erfarenhet av den här specifika bössan och den var inte rolig, vart inte roligare heller då farsan lämnade in den på reparation och fick den åter och problemet kvarstod.. Mvh!
Publicerat Februari 28, 200620 yr Hipshot du gör ingen glad :'( , men ärligt talat utan att hålla ett säljtal så bössan har faktiskt aldrig strulat. Har två bekanta med likadana bössor som vart problemfria. Däremot företrädaren till 300:an, en Bettinsoli, hujeda mig vilket skit det var. Men bössan är nog såld så det är inga problem
Publicerat Mars 1, 200620 yr eskimo.. Nej såg senare sammanhanget lite bättre och givet det så fick jag dåligt samvete. Tveklöst så kan det vara så att din bössa går som en klocka och då tror jag det kan vara en bra affär. Var förövrigt in på bocket och kollade på den.. Något som tveklöst påvekrade mej var att jag inte gillar stockningen på dessa bössor, för mycket classic stuk på något sätt... Äsch.. Hoppas du får den såld iaf!! Mvh!
Publicerat Mars 1, 200620 yr ja hoppas du får den såld hitta en annan bössa idag som det nog blir istället