adpe 0 Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 I höstas fick jag idén att göra ett schack spel och nu har jag äntligen blivit klar (har inte haft så jätte mycket tid att jobba på det så det tog ganska lång tid) Vill höra lite åsikter blev det snyggt?? Är ingen jätte erfaren hantverkare men tycker att det är grymt kul så jag hoppas att ni inte tycker att jag har misslyckats totalt. Själv är jag ganska nöjd med resultatet! Quote Link to post Share on other sites
adpe 0 Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 Har ingen bra kamera så det är ganska kassa bilder Quote Link to post Share on other sites
Jeepetorp 14 Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Fick du tag på rutig färg? Quote Link to post Share on other sites
adpe 0 Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 Fick du tag på rutig färg? Det är massivt trä Quote Link to post Share on other sites
shamani 3,768 Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Snyggt, men var är pjäserna? Quote Link to post Share on other sites
#30-06# 0 Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Tycker det ser riktigt bra ut trevligt projekt och nu till att tälja till pjäserna /Jocke Quote Link to post Share on other sites
adpe 0 Posted February 9, 2011 Author Share Posted February 9, 2011 har inte gjort pjäserna än. Det blir nog bara några enkla Quote Link to post Share on other sites
Jeepetorp 14 Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Pjäserna som är det viktigaste. Elfenben o buffelhorn borde bli bra... Quote Link to post Share on other sites
kimmolilja 0 Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Joo, precis. eller i dessert ironwood o mammut heh heh... Quote Link to post Share on other sites
Dunderklumpen 51 Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Fick du tag på rutig färg? Det är massivt trä Om du dock hade fått tag på färgen så skulle du förmodligen bli ekonomiskt oberoende... Snyggt vart det ändock! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts