Publicerat Februari 8, 201115 yr Jag gjorde ett nytt försök med "dogcam" idag. Texas gör några halvtaskiga sök(klart besvärad av både gps OCH kamera på ryggen, dessutom snett) innan han drar iväg på en färsk löpa av ngt. Bilderna gör det tydligt att han får stryk av ngt men jag ser inte av vad. Filmen är nog av bra kvalitet men jag har inte mjukvara som kan öppna bild för bild. Det är jävligt irriterande för när jag pausar så tätt som möjligt tycker jag mig se en varg för att i nästa se en närbild av ngt som skulle kunna vara räv. Finns det någon superhacker som kan hjälpa mig? Filmen är 1,7 GB så jag kan inte bifoga den här. Hilfe, Bitte!! Mvh!/
Publicerat Februari 8, 201115 yr Om du provar med VLC (finns här) så kan du sänka hastigheten på filmen så den mer eller mindre visar en bildruta i taget och dår blir det enklare att se.
Publicerat Februari 8, 201115 yr Författare Om du provar med VLC (finns här) så kan du sänka hastigheten på filmen så den mer eller mindre visar en bildruta i taget och dår blir det enklare att se. Tack för tipset! Ska prova i morgon. Husse är trött nu Mvh!/