Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lån av klass 3 pang-lite klurig fråga kanske

Featured Replies

Publicerat

Vänner-

jag har gjort bort mig, har försålt och skickat min enda klass 2-3 pang till ny ägare och det har kommit att uppstå ett visst tidsbegränsat men akut behov av en slik pang,

därav min fråga till forat om det är någon som har en pang att låna (hyra får man förmodligen enligt polisen inte göra men det kan vi ta vid närmare personlig överläggning) i klass 2-3, företrädelsevis i storleken runt 22 Hornet men även upp till klena 6 mm pangar skulle fungera och så klent som en 22 WMR eller en 17 HMR är också ok,

lånet är enbart för en kort tid, torsdag nästa vecka till tisdag veckan efter, dvs den 17-22 Feb.

Jag bor i Sthlm och ser det som praktiskt att denna fråga främst går ut till lokala forumister, tanken är att detta inte skall vara krångligt för någon av oss.

Tilläggas kan att jag är mycket noggran med mina saker och än mer med andras, jag skulle inte ställa denna fråga publikt så här om det inte vore för att behovet är påtagligt och jag kan inte lösa det med något av de vapen jag har i min garderob,

tanken att exemepelvis ta ut ett vapen för "provkskjutning" har föresvävat mig, det är dock inte tillåtet att jaga med ett sådant vapen och jag är inte den som gärna bryter regler.

-PM:a mig om du har en idé, jag lovar att berätta vad jag skall använda pangen till och så får vi tala om praktiska lösningar för att göra det hela intressant även för den av er som hjälper mig.

/Christian

Publicerat

Är ju rätt välklädd i aktuell klass så se pm ^_^

Publicerat
  • Författare

Är ju rätt välklädd i aktuell klass så se pm ^_^

:blush: Bättre det än jag då som är lite naken, du har fått ett litet svars PM.

/Christian

Publicerat

Gossar, sysslar ni med klädpoker eller rysk roulette?

Publicerat
  • Författare

Gossar, sysslar ni med klädpoker eller rysk roulette?

Ingetdera, vi använder oss av lite aforismer för att beskriva min påtagliga felviktning av vapengarderob,

jag har insett att jag har bekymmer som måste hanteras för framtiden.

Edit- för den som ser tråden, jag o Hippen har gjort upp om en bra plan för detta. :D

/Christian

Publicerat

Ska du norrut så har du en 6x45 här i alla fall ;) Får man fråga vad som ska ske? Bankrån på g :lol: