Publicerat Februari 11, 201115 yr men siden jeg nå jeg skriver... når jeg går inn på siden til APA. så er det ingen båge som heter black mamba. det er derimot to som heter mamba M7 og mamba XL 36. hvem av dom er det du mener? jeg kjenner ikke til APA som merket, og skal derfor ikke uttale meg så veldig mye, men jeg finner ingen review på bågarna på noen seriøse bågsider, og siden du ikke har fått noe svar her allerede. så får jeg litt leksaksvibber...?? (dere med mer erfaring må veldig gjerne rette på meg om jeg tar fel på noen punkter) som de andre mer erfarne guttene på forumet her sier gang på gang. IKKE KJØP EN LEKSAKSBÅGE!!! det ender bare med at du blir lei og legger hele hobbyen på hylla... en annen anbefaling som går igjenn her på sida er å holde deg til de svenske bågbutikkene. både for å få brate med mennesker som vet hva de prater om og for å kunne få den hjelpa du evt. trenger senere med garanti, service osv. det finnes en tråd her på forumet der de seriøse svenske bågforhandlerne er listet opp. hvor mye penger totalt er planen å legge i buen forresten?
Publicerat Februari 11, 201115 yr har haft en.. har testat alla apor utom mamba 1 och pyton tror ja den hette. mamban e ju skön nog.inge snack där.. smalt bra grepp. fin balans. . snabb. får jag välja så tar jag dock king cobran.. har haft en sån med..(avatarbilden). vipern är skönast. men du blir av med liiite lite fart där.
Publicerat Februari 11, 201115 yr Black Mamba 7.5 är fjolårets modell hos APA! APA (ej-p-ej) är ett kanadensiskt bågmärke som är med i toppskicktet bland bågarna idag! Alltså, det är absolut INGEN leksaksbåge!! De har några smarta lösningar, bland annat en liten "verktygssats" och en "hängare" inkluderat i stocken. Bågjaktskatalogen som säljer dessa i Sverige har inte haft ett enda haveri på en sådan båge sedan de började sälja dem (2004). Pit Viper 2010: men siden jeg nå jeg skriver... når jeg går inn på siden til APA. så er det ingen båge som heter black mamba. det er derimot to som heter mamba M7 og mamba XL 36. hvem av dom er det du mener? jeg kjenner ikke til APA som merket, og skal derfor ikke uttale meg så veldig mye, men jeg finner ingen review på bågarna på noen seriøse bågsider, og siden du ikke har fått noe svar her allerede. så får jeg litt leksaksvibber...?? (dere med mer erfaring må veldig gjerne rette på meg om jeg tar fel på noen punkter) som de andre mer erfarne guttene på forumet her sier gang på gang. IKKE KJØP EN LEKSAKSBÅGE!!! det ender bare med at du blir lei og legger hele hobbyen på hylla... en annen anbefaling som går igjenn her på sida er å holde deg til de svenske bågbutikkene. både for å få brate med mennesker som vet hva de prater om og for å kunne få den hjelpa du evt. trenger senere med garanti, service osv. det finnes en tråd her på forumet der de seriøse svenske bågforhandlerne er listet opp. hvor mye penger totalt er planen å legge i buen forresten?
Publicerat Februari 11, 201115 yr Författare Har blivit erbjuden en sån som bara är uppackad ir kartong för 6000:- det är vell ett okey pris?
Publicerat Februari 11, 201115 yr Författare det är bara bågen 2010. Herr Mattson har förövrigt nytt meddelande i en konversation
Publicerat Februari 28, 201115 yr Vart det köp? Fick hem min Mamba M7 nyligt grymt nöjd med den bågen...
Publicerat Februari 28, 201115 yr Författare fick hem den igår Läs tråden: kluriga käringar- under övrigt får du se hur det gick till Grymt fin båge,nu ska bara resten av grejjerna på
Publicerat Mars 1, 201115 yr ok fint det att det löste sig Borde vara skottpengar på dom jävlarna som bryter in sig i bilarna. Hade inbrott i bilen för ett par år sen hände när jag var o fiskade knallade i regn i 4 tim med tung ryggsäck och såg att sidorutan var inslagen när jag kom till bilen då var man på bra humör... vart bara av med en stereo och lite andra småprylar men det var inte kul att köra hem ca 10+ dyngblöt och var inte tyst i bilen heller kan man ju säga....
Publicerat Mars 1, 201115 yr Författare nej fyfan,sånt klarar man sig utan,lär ha sprungit isbjörnar i bilen innan du kom hem.