Publicerat Februari 10, 201115 yr hei. jeg har en tattoo av en underarmsskydd för bågskytte av god gammel indianstil. er det noen som kan hjelpe meg å få laget den? eller vet om noen jeg kan kontakte. vet naturlighvis at den ikke kan kopieres direkte, men...
Publicerat Februari 11, 201115 yr Författare jepp. den skal brukes til jakt. vil ikke ha en til pynt. den må jo modifiseres litt for å bli brukbar, men dette kan dere som leker litt med skinn bedre enn meg... og jeg tar jo naturlighvis bedre bilder og sender på mail hvis det trenges
Publicerat Februari 12, 201115 yr Jag får nog ha lite mer erfarenhet av olika läder saker innan jag vågar mig på den här typen av uppgift. det är för många kriterier som måste stämma i jag känner att jag inte får ihopa det i huvudet.. det kanske finns någon annan som vill tackla denna utmaning ? MVH Eas
Publicerat Februari 12, 201115 yr Fråga Tommy, han är flink och oerhört trevlig. Dessutom gillar han hårdrock http://www.1eye1.se/
Publicerat Februari 12, 201115 yr Författare SEBBE: nice! takker for tipset. EAS: takker for interessen i hvert fall. skal legge ut bilder når jeg får den laget.