Publicerat Mars 1, 200620 yr [/img] Verkligen sköna. Kan bara rekommen dera dom för Er som sitter på pass en kall höstdag. Kontakta mig per mail el. PM så skickar jag adressen till Er. :D :D
Publicerat Mars 1, 200620 yr Författare Ha det är sånna jag har ;D ;D Fryser Du om Dina fötter? Jag gör det inte men det är skönt att ha en med strömbrytare på där man kan stänga av strömmen mellan varven.
Publicerat Mars 1, 200620 yr Författare Du verkar ha väldigt korta fötter Isjonsson. ;D Hahaha! Hallen! Var får Du Isjonsson ifrån när det är ett litet L som jag har först? Så här ser det ut l.
Publicerat Mars 1, 200620 yr Författare lsjonsson stavas igentligen: P e t e r S t o r m a r e..... Jaha, då var det en till som ska blanda sig i min stavning av mitt nicknamn. : :- :-*
Publicerat Mars 1, 200620 yr Författare l...I :...ordningsvakt... :...i...hmm... : Tycker Du att jag är kinkig?
Publicerat Mars 1, 200620 yr Jaha, då var det en till som ska blanda sig i min stavning av mitt nicknamn. : :- :-* :-*
Publicerat Mars 5, 200620 yr ursäkta om jag stör jag skulle bara prova om det funkar lägga inn bilder för mig
Publicerat April 2, 200620 yr Författare Jag har även sett dessa fotvärmare i en affär i Kalix. Skicka ett PM om Ni vill veta.
Publicerat April 2, 200620 yr Dom såg ju himla skoj ut men värmer dom verkeligen hela foten så att man slipper att frysa ??? Jag har tänkt om man hade en väst i samma konstruktione som dom här då skulle man ju vara himla snäll mot njurarna vintertid oxå ju
Publicerat April 2, 200620 yr Författare Dom såg ju himla skoj ut men värmer dom verkeligen hela foten så att man slipper att frysa ???Jag har tänkt om man hade en väst i samma konstruktione som dom här då skulle man ju vara himla snäll mot njurarna vintertid oxå ju Jepp, dom värmer i ca 4 tim och den nya modellen har på och avslagning så att den inte ligger på hela tiden strömmen.
Publicerat April 2, 200620 yr Jepp, dom värmer i ca 4 tim och den nya modellen har på och avslagning så att den inte ligger på hela tiden strömmen. ja det vore ju något bara man inte bränner fötterna av sig
Publicerat April 2, 200620 yr Författare ja det vore ju något bara man inte bränner fötterna av sig Ingen fara. Dom ligger på 22-24 grader ungefär. Så där behaglig temp så att man inte fryser om fötterna.
Publicerat April 4, 200620 yr Ingen fara. Dom ligger på 22-24 grader ungefär. Så där behaglig temp så att man inte fryser om fötterna. Då är det ju super bra ju ;D