Publicerat Februari 12, 201115 yr Hane, 3 år. SKK-reggad, stamtavla etc. Jättefin hund, lugn och lättsam. Om jag förstått det hela rätt är han jaktchampion. Har levt som sällskapshund i år, hur han fungerar jaktligt idag vet jag inte. Vid intresse, PM:a mig. Jag kan få tag i stamtavlan imorgon så att han går att kolla upp på Hunddata. Hunden kostar ingenting, utan huvudsaken är att han får det bra. Finns här hos mig i Piteå förresten...
Publicerat Februari 12, 201115 yr Jag tror att mamma är väldigt intresserad. Hon har haft en tidigare och har pratat om att ta en ny. Jag vet inte vad som händer för mig men fungerar han i skogen så får han jaga om jag går att fixa till.
Publicerat Februari 12, 201115 yr Författare Jag tror att mamma är väldigt intresserad. Hon har haft en tidigare och har pratat om att ta en ny. Jag vet inte vad som händer för mig men fungerar han i skogen så får han jaga om jag går att fixa till. Låter ju väldigt bra. Han är en jättefin hund som sagt. Man märker knappt att han finns, han till och med rör sig ljudlöst. Prata med henne och ring imorgon? Har du kvar mitt nummer?
Publicerat Februari 13, 201115 yr Åh nej! Dålig timing Jag vill ju ha en norrbottenspets men just nu är inget bra läge att skaffa hund.
Publicerat Februari 13, 201115 yr Hane, 3 år. SKK-reggad, stamtavla etc. Jättefin hund, lugn och lättsam. Om jag förstått det hela rätt är han jaktchampion. Har levt som sällskapshund i år, hur han fungerar jaktligt idag vet jag inte. Vid intresse, PM:a mig. Jag kan få tag i stamtavlan imorgon så att han går att kolla upp på Hunddata. Hunden kostar ingenting, utan huvudsaken är att han får det bra. Finns här hos mig i Piteå förresten... Du har ett PM
Publicerat Februari 13, 201115 yr Författare En spekulant är på väg hit, och jag tror Putte har fått ett nytt hem nu.
Publicerat Februari 13, 201115 yr Författare Sådärja, nu har han åkt till ett mycket bra hem. Råder inga tvivel om att han kommer trivas där! Har väldigt svårt att tro att det blir något ångerköp heller.
Publicerat Maj 26, 201114 yr Men Vicks. Har inte fått ägarbytet på honom ännu. Vad pysslar karln med? Inte kan det vara så svårt att skriva på ett papper. Just nu är båda på sommarkollo i mammas stuga och härjar som två tok med varandra. Gud vilka kompisar de blev efter någon liten fadäs när han körde nosen på fel ställe på Axa. Men hon är ju ganska tydlig i sitt språk så han förstod att det där var ett NO GO!