Publicerat Februari 14, 201115 yr Var och skulle köpa mer tassalva idag på djurmagasinet. Men dom hade inte den jag kört med. Så jag tänkte kolla vad använder ni för salvor?
Publicerat Februari 14, 201115 yr Till trampdynorna (antar att det är vad du ska använda den till) kör jag med vaselin eller någon annan mjukgörande salva för folk.
Publicerat Februari 14, 201115 yr Jag använder en bisalva som du kan beställa på hälingehonung.se som fungerar bra på mina hundar
Publicerat Februari 14, 201115 yr Den här. Gnider in både tassar och pung på hunden. Innehåller talg och vaselin, kostar några tior.
Publicerat Februari 14, 201115 yr Författare Till trampdynorna (antar att det är vad du ska använda den till) kör jag med vaselin eller någon annan mjukgörande salva för folk. Bara så att du vet så är salvor för folk oftast vattenbaserade och inte bra för trampdynorna på vintern. Men vaselin är ok. Men tack för tipsen.
Publicerat Februari 14, 201115 yr Var och skulle köpa mer tassalva idag på djurmagasinet. Men dom hade inte den jag kört med. Så jag tänkte kolla vad använder ni för salvor? Jag har under många år kört med armen's hudcerat, det gröna stiftet(innehåller fårtalg) som verkar har funnits i evigheter?? säljs på apoteket i två storlekar. Funkat kanon i 20 år på mina hundar..