Publicerat Februari 14, 201115 yr Nu har min första licens kommit, med fin stämpel och allt Det blir att åka och lösa ut min Beretta 55 imorgon!
Publicerat Februari 14, 201115 yr Författare Grattis till det viktigaste vapnet i garderoben!!! Tackar! Jag vet inte om jag bländades av att det var en Beretta 55:a eller om jag gjort ett bra köp, men det får väl tiden utvisa. Men jag kände inte jag hade ekonomin för en sån här http://bywellshootingground.com/product.php?id=105103
Publicerat Februari 14, 201115 yr Tackar! Jag vet inte om jag bländades av att det var en Beretta 55:a eller om jag gjort ett bra köp, men det får väl tiden utvisa. Men jag kände inte jag hade ekonomin för en sån här http://bywellshootingground.com/product.php?id=105103 Jag har pangat en hel del SO6:or och de är trevliga men passar inte mig. Den bössan du har köpt skjuter precis lika bra!
Publicerat Februari 14, 201115 yr Författare Jag har pangat en hel del SO6:or och de är trevliga men passar inte mig. Den bössan du har köpt skjuter precis lika bra! Underbart! Då har jag sparat ungefär 250000kr! Undras vad jag ska göra med alla de pengarna?
Publicerat Februari 14, 201115 yr Underbart! Då har jag sparat ungefär 250000kr! Undras vad jag ska göra med alla de pengarna? FN B25 Custom
Publicerat Februari 15, 201115 yr Då får man önska all lycka och välgång då och hoppas att de blir ett långt och lyckligt förhållande med många fina stunder tillsammans Det är alltid någe speciellt med första bössan!
Publicerat Februari 15, 201115 yr Grattis och bra val av bruksbössa Första bössan är något speciellt mvh
Publicerat Februari 15, 201115 yr Skitbra! Det fina med detta är att du valt ett vapen av bra kvalité samt en uppsjö av reservdelar. Om symbios uppstår, att ni två blir till ett osv så kommer bössan tillslut att behöva service. Det kan vilken smed som helst göra i princip och bössan blir som ny igen. Själv vart jag symbiotisk med en lite mer udda bössa med påföljd att jag tvingades skrota den efter 20 år. Din beretta kommer att hålla ängre om du inte missköter den gravt. Blir bra detta, ut och skjut! Mvh!
Publicerat Februari 16, 201115 yr Gratulerar till att du fått hem din första älskarinna. Må du vårde henne ömt så kan er kärlek vara länge länge...
Publicerat Februari 20, 201115 yr Jag minns när jag köpte hagelpangen. Var ut i marken samma dag och bommade på en tjädertupp