Publicerat Februari 14, 201115 yr Jag tänkte bygga en ny foderställning och vore intresserad av bilder på olika byggen.Man får alltid nya ideér! Min tanke var en ställning med en vinch eller talga . Har ni bilder så får ni gärna lägga in dem på tråden eller skicka pm
Publicerat Februari 15, 201115 yr Jag tänkte bygga en ny foderställning och vore intresserad av bilder på olika byggen.Man får alltid nya ideér! Min tanke var en ställning med en vinch eller talga . Har ni bilder så får ni gärna lägga in dem på tråden eller skicka pm Finns hur mycket som helst att lösa det på! Vinsch och vajer är behövligt i de flesta fallen. En trebent ställning, en fyrbent ställning med stege och ett tak där tunnan står, En kraftig trädgen som sticker ut från ett träd, galge - mot ett träd om det inte finns några bra grenar. Bilder! Skall kolla om jag hittar...
Publicerat Februari 15, 201115 yr Enklast möjliga. Har kompisar som har wirar och winchar.......dom har några platta foderspridare med När dom har rasat ner eller blivit saboterade.
Publicerat Augusti 23, 201114 yr Här kommer 3 variationer! Ingen som har några mer bilder eller ritningar på hur ni har gjort era ställningar? Hänger tunnan bara och dinglar?
Publicerat Augusti 23, 201114 yr Bara bygg. Det är ingen raket du ska bygga.:-) Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Publicerat Augusti 24, 201114 yr Bara bygg. Det är ingen raket du ska bygga.:-) Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Inte värre! Tänkte bara lite tips och så...