Publicerat Februari 15, 201115 yr Hallojs kära Kniveristas. Finns det en svensk tidning om knivar ? typ som dom amerikanska tidningarna. MVH Eas
Publicerat Februari 15, 201115 yr Eas, gå in på en viss svensk knivsajt så kan du beställa kniv tidningar därifrån. Vet inte om det är tillåtet att nämna andra forum men kolla på rekommendationen jag gav så löser du vad jag menar.
Publicerat Februari 15, 201115 yr Eas, gå in på en viss svensk knivsajt så kan du beställa kniv tidningar därifrån. Vet inte om det är tillåtet att nämna andra forum men kolla på rekommendationen jag gav så löser du vad jag menar. Klart du får nämna andra forum i det sammanhanget!
Publicerat Februari 16, 201115 yr Hallojs kära Kniveristas. Finns det en svensk tidning om knivar ? typ som dom amerikanska tidningarna. MVH Eas Hej. Ett bättre alternativ är att bli medlem i Svensk Knivförening, då får du tidningen plus tillgång till alla knivmakares kunskap! /Stig
Publicerat Februari 16, 201115 yr Hej. Ett bättre alternativ är att bli medlem i Svensk Knivförening, då får du tidningen plus tillgång till alla knivmakares kunskap! /Stig Du var mig en nyttig medlem! Nybakad och redan tillför sån glädje! Det gillar jag!
Publicerat Februari 16, 201115 yr Författare Jupp när löningen dimper ner i plånkan blir jag medlem.. tusen tack för tippsen kära vänner MVH Eas