Publicerat Februari 15, 201115 yr Ja, säg det. Jakt är en liten del i ett stort naturintresse. Jakt är för mig främst tillfredsställelsen att skaffa riktigt bra mat, precis som att plocka bär eller svamp, eller fiska för den delen. Odla egen potatis... Sen får jag erkänna att jag älskar vapen och knivar, all shapes & colours. I den heta frågan rovdjur är jag glad för vargens återkomst, vetskapen att den finns uppväger för mig nackdelarna. Mest av allt gillar jag hundar, men det ska vara schäfrar, i min värld finns det schäfrar och sen finns det skithundar. Jakthundar... Dom har ju ingen humor, sen är jag för pipplig, hade jag en jakthund skulle jag bli ett nervvrak varje gång jag släppte den bland tunna isar, rovdjur och vassa pinnar... Bor och verkar på min gård i norra östergötlands skogar där jag leker med hundar, modellflygplan, Citroëpaddor samtidigt som jag försöker stilla mitt snöskotermissbruk. Jaja, hej allihopa!
Publicerat Februari 15, 201115 yr Om det är du som är FlasyB på grannforumet så vet man ju vilken filur man har att göra med... Välkommen är du hur som helst!
Publicerat Februari 15, 201115 yr Välkommen! (Säger jag med 10 inlägg ) Klart det måste vara Flasy! Har du hittat någon "visa nya inlägg knapp"? Ja hittar ingen
Publicerat Februari 15, 201115 yr Välkommen! (Säger jag med inlägg ) Klart det måste vara Flasy! Har du hittat någon "visa nya inlägg knapp"? Ja hittar ingen Längst upp till höger står det " Visa nytt innehåll".
Publicerat Februari 15, 201115 yr Författare Man tackarrrrr! Högst densamme som på grannkanalen, någon moderator som ändrade mitt nick valde att flasha till "FlasyB" lite. Är ni inte snälla börjar jag snart ett nytt +1-korståg!
Publicerat Februari 16, 201115 yr någon moderator som ändrade mitt nick valde att flasha till "FlasyB" lite. Mea culpa, det var jag som stavade fel när jag tog det med Wizard.
Publicerat Februari 16, 201115 yr Flashy Är det bara jag som tycker att namnet är skitkul? Flashy... Flashy...
Publicerat Februari 16, 201115 yr Längst upp till höger står det " Visa nytt innehåll". Är det alltid några minuters fördröjning när man trycker på "visa nytt innehåll" eller är det bara jag som har otur?
Publicerat Februari 16, 201115 yr Är det alltid några minuters fördröjning när man trycker på "visa nytt innehåll" eller är det bara jag som har otur? Njae..det tar bara några sekunder på min dator i alla fall.
Publicerat Februari 16, 201115 yr Är det alltid några minuters fördröjning när man trycker på "visa nytt innehåll" eller är det bara jag som har otur? Det kan ta några minuter ibland för att bespara databasen.
Publicerat Februari 16, 201115 yr Det kan ta några minuter ibland för att bespara databasen. ok, då vet jag!