Publicerat Februari 16, 201115 yr Vem är Mekus? Jag har ett jaktintresse som hängt i sedan innan jag visste vad ett intresse var. I år (2011) så är det 16 år sedan jag tog jägarexamen. Sedan 3 år håller jag själv studiecirklar i jägarexamen. Har även två hundar, en kl Münsterländer och en Västsibirisk Laika som jag använder till jakt och eftersök. PM:a frågor om de dyker upp! //Mekus
Publicerat Februari 16, 201115 yr Västlaika kan komma mååånga frågor då ja e mycket sugen på en sådan välkommen också förresten!
Publicerat Februari 16, 201115 yr Så du har hittat hit, det var ju ett klokt val Då kan man säga att Vetlanda Kretsens valberedning är fulltalig på forumet Får väl passa på att hälsa dig välkommen åxå annars bli du la sné //
Publicerat Februari 17, 201115 yr Författare Tack för ett gott välkomnande! Skuris! Har du funderat över hur mycket jag får för att ta emot din 9,3:a? Thias! Det är bara att pm:a dina frågor. Jag har inte alla svar men jag kan tala om vem du ska fråga och varför =) //Mekus
Publicerat Februari 17, 201115 yr Tack för ett gott välkomnande! Skuris! Har du funderat över hur mycket jag får för att ta emot din 9,3:a? Thias! Det är bara att pm:a dina frågor. Jag har inte alla svar men jag kan tala om vem du ska fråga och varför =) //Mekus Jo jag har funderat men har inget svar bara....... Kikaren är nu såld så det återstår vapen och kulor/ammo + laddverktyg. //