Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hundskrälle!

Featured Replies

Publicerat

Blir fullkomligt galen på tax eländet jag har hemma.

Det hela började med att hon plötsligt en dag började stå i tvättstugan och glo in i väggen så fort tillfälle gavs. Ja ja.

Jag och min sambo brydde oss inte så mycket om det. Tyckte bara att det var lite konstigt för taxen kunde stå där hela dagen i princip. Nu idag när jag kom hem från jobbet hörde jag sambon ge ifrån sig ett vrål från tvättstugan. Taxen kom farande som en raket med ett ilsket fruntimmer efter sig. Jag frågade varför hon var så arg på hunden.

"Följ med här" fräste sambon.

Den förb..... hunden hade slitit loss bitar av väven från väggen och gnagt lite på väggskivan. Hon har aldrig gjort nått liknanade. Vi kanske har någon husmus i väggen och den rådande kylan gör att taxen inte vill/kan vara ute någon lång stund.

Understimulerad?? JA. Men jag fattar ändå inte hur hunden kunde få för sig att göra så. Har hunden blivit knäpp? Just nu kan jag inte ens titta på eländet utan att bli mäkta irriterad. :angry:

Publicerat

Vågar sätta en rejäl slant på att det är möss som taxen hör i väggen.

Kan nog vara svårt att råda bot på nu i vinter, dom letar sig ju tametusan in i minsta springa, men kommer att flytta ut bara värmen kommer.

Publicerat
  • Författare

Ja. Det är nog någon mus som huserar men det är så irriterande att man nu måste laga en vägg också. Man var ju inte sysslolös sen tidigare direkt.

Publicerat

Ja. Det är nog någon mus som huserar men det är så irriterande att man nu måste laga en väg också. Man var ju inte sysslolös sen tidigare direkt.

En tax är en tax, och kommer att så förbli.. :lol:

Farsgubben skaffade tax på gamla dar, och hans hus vart sig inte likt efter det, det fattades alltid någon från början fastsatt inredningsdetalj varje gång man hälsade på honom.. :P