Publicerat Februari 16, 201115 yr Nu är det vildsvinsmässa i Ekebo Munka-ljunby igen. Varför behöver arrangörerna slås om utställarna.. tydligen skall Eskilstuna ha mässa samma helg.. kan inte vara lätt att vara utställare, var blir jag av typ.Det är lovat hundra utställare i Ekebo.. vi får väl se. http://www.vildsvinsmässan.se/
Publicerat Februari 16, 201115 yr Va där förra året och tyckte inte de gav så mkt direkt Nä, sen har jag skaffat på mig alldeles för mycket skit redan..
Publicerat Februari 16, 201115 yr Nä, sen har jag skaffat på mig alldeles för mycket skit redan.. Man får åka dit o titta iaf, mest för att det för en gång skull är nära. Var ett tag sen man handlade något också, behöver inspiration
Publicerat Mars 12, 201115 yr Funderar på att dra dit, är det något att ha? Eller vad säger ni som varit där innan?
Publicerat Mars 16, 201115 yr Jag skall dit och spana läget. Någon som vill samåka ifrån östra göinge-kristianstadstrakten eller dess närhet så bara säg till. Kul och träffa nya människor som man kan dryfta tankar å ideer med + att soppakostnaden minskar hade tänkt lördagen
Publicerat Mars 16, 201115 yr Ska dit mest för att mitt inträde är betalt Har inte varit där förut.Är det värt att lägga tid på?
Publicerat Mars 16, 201115 yr Har inte varit där förut.Är det värt att lägga tid på? Tja, har man inget annat för sig eller behöver något kan de ju vara värt ett besök Annars är det som mässor överlag, massor av måstesaker man inte kan vara utan, iallafall enligt säljaren Roligast är ändå att tjöta med folk
Publicerat Mars 27, 201115 yr Nån som gjorde några fynd i helgen? Själv slog jag till med en kebab och senare en starköl i baren!
Publicerat Mars 27, 201115 yr Blev aldrig att jag körde dit, varit sjuk i veckan & igår var det mina enda lediga dag, då jag jobbat idag. Så, vi laddar inför Elmia ist