Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lo

Featured Replies

Publicerat

Menar dom verkligen allvar med den här lo tilldelningen vi fick? Hur kan naturvårdsverket mena att det ska räcka med jakt på 30 lo i mellan Sverige?

• 3 weeks later...
Publicerat

Menar dom verkligen allvar med den här lo tilldelningen vi fick? Hur kan naturvårdsverket mena att det ska räcka med jakt på 30 lo i mellan Sverige?

Suna,

har missat denna tråden; sorry. Vi är som du säkert sett väldigt långt ifrån nöjda med tilldelningen och jobbar intensivt på olika fronter för att få till det bättre framöver.

• 4 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Ja jag har förståt att alla jobbar med det här på olika fronter.Men tyvärr så tror jag att ni jobbar i onödan då det har gått långt över jägarförbundets huvud för länge sen. Både varg och lo frågan styrs från eu nu och mot eu som vill att lilla Sverige ska va en zoologisk trädgård för stora rovdjur har vi jägare tyvätt ingen chans. Tyvärr så tror jag precis som ni skrev på er blogg att tjuvjakten kommer eskalera då vi som jägare är totalt överkörda. Sen här man ju i press och alla andra politiska forum att jägar kåren är en minoritet som inte ska fy styra dessa frågor själva, men om man räknar med jägare och jägarens familjer så är vi ju en bra bit över 800000 människor som har nått med jakten att göra vilket inte jag kalar en minoritet.

Jag som flera vill kunna vara ute i skog och natur med mina hundar och andra vänner vilket innom 5 år kommer va helt uteslutet då vi snart har gråben och andra stora rovdjur i hella vårt avlånga land. Folk som man träffar säjer åt en att man kan ju alltid skaffa sej en ny "hobby" jakten är ingen hobby för mej, jag är uppvuxen med jakt och natur och jag vill fan kunna fortsätta med det även när jag blir äldre och kanske har egna barn som jag kan ta med ut i skogen.

Jag hoppas ni och regeringen kan sätta stop för dessa dummheter som eu och naturvårdsverket håller på med för annars sp kommer nog vi jägare göra det själva är jag rädd

Daniel

Användare som läser detta 0

• Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.