Publicerat Februari 18, 201115 yr Hej igen alla jägare. Efter att jag såg EAS häftiga medeltids slida så bestämde jag mig för att försöka göra en slida till mesquite kniven med medeltida utseende. Så här blev det :-) mvh Kimmo Lilja
Publicerat Februari 18, 201115 yr He he he Novisen kunde inspirera Mästaren Mycket fint blev det Kimmo. Fattar fortfarande inte hur man gör för att få till Ryggen så bra som du gör det... på så vis märks det att jag har en lång väg kvar o gå innan jag kan kalla mig nått... men det gör inget för det är en kul väg o gå. Men det var kul o kunna inspirera Ha det bäst där ute Eas
Publicerat Februari 18, 201115 yr Snygg som vanligt. Klarade posten att fixa paket till dig på ett dygn fick det på lådan igår. Lasse
Publicerat Februari 18, 201115 yr Författare Tackar. Nääe, någon mästare blir man no aldrig men vägen dit man aldrig når är riktigt roligt. :-) Mena r du sömm ryggen EAS så skär jag den jämn med en vass mindre kniv o glattar lädret under tiden den torkar några gånger. L-B, du har PM mvh Kimmo
Publicerat Februari 18, 201115 yr Ojojojoj! Holy smoke Kimmo! Det va ett verk i min smak älskar lite mörkare grova slidor. Love it a lot
Publicerat Februari 18, 201115 yr Författare Tackar. Det är 3mm vegetabil garvad med dubbla remsor i sömm kanten som skydd mot eggen.
Publicerat Februari 19, 201115 yr super snyggt kimmo blir kanon med den där upphängaren:) och fint färgad e den /Jocke