Publicerat Mars 2, 200620 yr du ser ut att blivit övejävlig på detta nu lalle...har tänkt glassblästra ett slutstycks handtag finns det något man skall tänka på innan man gör det?
Publicerat Mars 2, 200620 yr du rustar värkligen upp vapen fint jobbar du med det eller är det bara hobby?
Publicerat Mars 2, 200620 yr Författare det visara sig att jag inte riktigt kan fa bort all grav rost. :-
Publicerat Mars 2, 200620 yr Författare du ser ut att blivit övejävlig på detta nu lalle...har tänkt glassblästra ett slutstycks handtag finns det något man skall tänka på innan man gör det? Nej, förutom att var nogran med att tejpa in de ytor som du inte vill blästra.du rustar värkligen upp vapen fint jobbar du med det eller är det bara hobby?Studerar på PGS i Pittsburght, PA, USA.
Publicerat Mars 3, 200620 yr Nej, förutom att var nogran med att tejpa in de ytor som du inte vill blästra.Studerar på PGS i Pittsburght, PA, USA. vad skall jag använda för tejp silver tejp?
Publicerat Mars 15, 200620 yr Författare Umm, lämnar tibaka dom till ägarna ? Äger ju inte nån av de vapen som jag arbetat på hitils. Mvh Lalle
Publicerat Mars 17, 200620 yr Åhåå! Lalle! Imponerad! Vädigt snygg! Är det här en heltidssysla förDig? Hallen! Hade Du räknat med att Du skulle få köpa den för en billig penning?
Publicerat Mars 19, 200620 yr otroligt snygga jobb,, fina grejer du gör man kan ju bara sitta o njuta vilket jobb du lägger ner, men det lär väl bli bra många timmar oxå på jobben ? ..