Publicerat Februari 22, 201115 yr Hej är det några här som har eller känner någon som jagar med stor Munsterlender jag har inte lyckats hitta någon tråd om dom. mvh Martin
Publicerat Februari 22, 201115 yr Hej är det några här som har eller känner någon som jagar med stor Munsterlender jag har inte lyckats hitta någon tråd om dom. mvh Martin Jag har en bekant i Stockholm som har en stor munster som han jagar med. Tror dock inte han hänger här så mycket. Är det något särskilt du undrar över?
Publicerat Februari 23, 201115 yr Författare Jag har en bekant i Stockholm som har en stor munster som han jagar med. Tror dock inte han hänger här så mycket. Är det något särskilt du undrar över? Nej är mest lite nyfiken det finns ett par hundra av dom i sverige tror jag och dom flesta används till jakt. Det är inte så ofta man träffar några gm så därför ställde jag frågan här. Jag har en själv som jag använder till jakt
Publicerat Juli 4, 201115 yr Nej är mest lite nyfiken det finns ett par hundra av dom i sverige tror jag och dom flesta används till jakt. Det är inte så ofta man träffar några gm så därför ställde jag frågan här. Jag har en själv som jag använder till jakt Kan nämna att jag själv blivit med en stor munster nu som jag hoppas ska bli en fin jaktkamrat...
Publicerat Juli 7, 201115 yr Författare Hej vad roligt med en riktig jakt hund är den från Vassfjädern?
Publicerat Juli 7, 201115 yr Hej vad roligt med en riktig jakt hund är den från Vassfjädern? Jodå, hon är från Vassfjärden. :-) Gissar att din också är därifrån?
Publicerat Juli 7, 201115 yr Författare Ja det är den det finns inte så många uppfödare att välja på.
Publicerat Juli 7, 201115 yr Ja det är den det finns inte så många uppfödare att välja på. Nä, det är ju väldigt sant... Använder du din enbart till fågel eller mer som allround? Själv har jag en förhoppning om att hon ska fungera som allround + eftersök när/om jag fått till fågelarbetet...
Publicerat Juli 11, 201115 yr Författare Hej jag försöker använda dom till allt fast jag börjar med fågel.