Publicerat Februari 24, 201115 yr Hej. Idag hade jag lite hjort kött att ta hand om så jag kunde inte låta bli att ta en bild :-) Den lilla är seveds kniv jag har som användare till o från. Måste ta mig tid att göra en kniv åt mig själv:-) Seveds kniv funkade perfekt o höll skärpan bra, inga problem alls med det verket :-) Kunde inte låta bli att prova den större större kniven också för större snitt o det funka också perfekt :-) mvh Kimmo Lilja
Publicerat Februari 24, 201115 yr Gött å se Kimmo! Skicka bilden till han du köpte Randall kniven av Han hade väl inte ens haft kniven i slidan. //Nylander
Publicerat Februari 24, 201115 yr Författare Heh Heh.. Då blir han väl galen. ni ska bara veta hur fanatiska en del av dem är. Vill ändå inte reta upp honom då jag kanske har en mod 2 pågång genom honom. Har dock inte betalt direkt något för knivarna då jag lyckats få tag på dem genom bytes affärer.
Publicerat Februari 24, 201115 yr HeHe inte alla som har en Randall i hjortsteken kan ju se rubrikerna i de amerikanska kniv forumen, Sälj inga Randall till kimmo! Han andvänder dom kul bild /Jocke
Publicerat Februari 24, 201115 yr Författare Heh heh.. Ringer ni på med näsan kan ni komma direkt. Jag menar, era händer är fulla med ölpåsar så ni måste ringa på med näsan..
Publicerat Februari 24, 201115 yr Grymma knivar men synd på steken bara... Jo det kan hålla med om. Steken borde parteras med lite mer finess
Publicerat Februari 24, 201115 yr Författare äääsh, det blir bra ändå hah ... Sticket är precis intill benet,
Publicerat Februari 24, 201115 yr äääsh, det blir bra ändå hah ... Sticket är precis intill benet, Du kan lära mig mkt om knivtillverkning Kimmo. Du borde nog gå en kurs hos mig ang. partering av kött
Publicerat Februari 24, 201115 yr Heh heh.. Ringer ni på med näsan kan ni komma direkt. Jag menar, era händer är fulla med ölpåsar så ni måste ringa på med näsan.. i mitt hem behöver man inte ringa på om man har ölpåsar
Publicerat Februari 24, 201115 yr Hej. Idag hade jag lite hjort kött att ta hand om så jag kunde inte låta bli att ta en bild :-) Den lilla är seveds kniv jag har som användare till o från. Måste ta mig tid att göra en kniv åt mig själv:-) Seveds kniv funkade perfekt o höll skärpan bra, inga problem alls med det verket :-) Kunde inte låta bli att prova den större större kniven också för större snitt o det funka också perfekt :-) mvh Kimmo Lilja Trevlig bild . Kul att du tog lite action bilder på dom. Finnemang att min kommer till användning. Randalen är jäkligt fin. Jäklar va gott det ser ut med hjortstek, blir riktigt hungrig . Tänk dej en rökt hjortstek och en knippe pilsner. Seved
Publicerat Februari 24, 201115 yr Heh heh.. Ringer ni på med näsan kan ni komma direkt. Jag menar, era händer är fulla med ölpåsar så ni måste ringa på med näsan.. Snygga knivar. Vet vad jag ska svänga av och ha i nävarna nästa gång jag åker till Stockholm. Lasse
Publicerat Februari 24, 201115 yr Vet vad jag ska svänga av och ha i nävarna nästa gång jag åker till Stockholm. Lasse Ska du hålla i ratten med näsan? Trevligt värre Kimmo
Publicerat Februari 24, 201115 yr Ska du hålla i ratten med näsan? Trevligt värre Kimmo Frun kör, måste tjuvträna på vägen upp.