Publicerat Februari 24, 201115 yr Då är snart den nya åtelplatsen färdig och det som saknas är bara larmet, rör och grisarna..
Publicerat Februari 24, 201115 yr Författare Hur högt upp sitter du ? Mvh Ca 8 meter och sen skall det till ett rör på 3,5 meter!
Publicerat Februari 24, 201115 yr Oj, ingen höjdrädsla där inte... Materialet är den där specialcellplasten som du byggt kojor i tidigare va?
Publicerat Februari 24, 201115 yr Författare Oj, ingen höjdrädsla där inte... Materialet är den där specialcellplasten som du byggt kojor i tidigare va? Kojan står faktiskt på ett stativ på en hög kulle, så det ger ingen höjdrädsla. Ja, "specialplasten" är divynicellskivor och denna kojan har hängt med ett tag och är nyss flyttad från en annan mark som såldes. Jag var där idag och röjde sly och penslade på tjära på flera ställen på en 50-60 meterssträcka där jag vill grisarna skall komma ifrån.
Publicerat Februari 24, 201115 yr ser mysigt ut! Sitter själv oftast högt om jag nu inte tar en stol och sätter mig med vak över viltstig. Iaf, högt upp kan man känna sig lugnare med vittring och själv kan jag i moderat ton snacka mobil med grisarna framme... Vad fodrar ni med?
Publicerat Februari 24, 201115 yr Författare ser mysigt ut! Sitter själv oftast högt om jag nu inte tar en stol och sätter mig med vak över viltstig. Iaf, högt upp kan man känna sig lugnare med vittring och själv kan jag i moderat ton snacka mobil med grisarna framme... Vad fodrar ni med? Majs, vete och lite bröd!