Publicerat Mars 3, 200620 yr Hej!!! Bor i haparanda jagar det mesta och har just nu 3 hundar den senaste är en smålands stövare 6månader gammal. Och en Vorsteh, korthårig snart 12år. Och en blandras vorsteh lång,korthårig snart 9år Har även tillgång till 2 gråhundar En som är 3år (sjch) hanne far till den andra gråhunden Och den andra snart 1år :)
Publicerat Mars 3, 200620 yr Hej!!!Bor i haparanda jagar det mesta och har just nu 3 hundar den senaste är en smålands stövare 6månader gammal. Och en Vorsteh, korthårig snart 12år. Och en blandras vorsteh lång,korthårig snart 9år Har även tillgång till 2 gråhundar En som är 3år (sjch) hanne far till den andra gråhunden Och den andra snart 1år :) http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=678.0;all Glöm inte att fylla i den här länken. Så att Vi ev. håller sörlänningarna i schak.
Publicerat Mars 3, 200620 yr Välkommen Janne. Jagar du också änder 20 aug vid älven, jag missar aldrig en premiär i Kukkola
Publicerat Mars 4, 200620 yr Författare Jagar alltid sjöfågel i kukkola den 20e Sen väntar den stora premiären hemma den 25e. Skjuter bort rosten ur bössan den 20 så att man kan jaga hemma den 25 :)
Publicerat Mars 4, 200620 yr Jagar alltid sjöfågel i kukkola den 20e Sen väntar den stora premiären hemma den 25e. Skjuter bort rosten ur bössan den 20 så att man kan jaga hemma den 25 :) Var är hemma någonstans? Jag brukar var i Säivis ibland och jaga.
Publicerat Mars 4, 200620 yr Jagar alltid sjöfågel i kukkola den 20e Får man fråga var du brukar stå, kanske vi jagar på samma ställe. De sista åren har jag stått uppe mot Karungigränsen, inget direkt höjdarställe men den brukar bli mellan 4-10 änder första dagen. Känner du igen ställena ? http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=1371.0 Tidigare jagade jag på stora holmen ovanför Kukkolaforsen, där finns några småsjöar som det alltid var väldigt mycke sjöfågel i och jag lovar att det var mycket pang pang där ;D
Publicerat Mars 5, 200620 yr Författare Var är hemma någonstans? Jag brukar var i Säivis ibland och jaga. Västra nikkala!!
Publicerat Mars 5, 200620 yr Författare Får man fråga var du brukar stå, kanske vi jagar på samma ställe.De sista åren har jag stått uppe mot Karungigränsen, inget direkt höjdarställe men den brukar bli mellan 4-10 änder första dagen. Känner du igen ställena ? http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=1371.0 Tidigare jagade jag på stora holmen ovanför Kukkolaforsen, där finns några småsjöar som det alltid var väldigt mycke sjöfågel i och jag lovar att det var mycket pang pang där ;D Vid stranden vägen en bit ner från det du jagar!!! Det går ner en lång udde där uppifrån och ner längst ut på udden brukar jag vara om jag inte är ute i en båt på älven . Det har varit dåligt me fågel dom sista åren tycker jag allt från 3-4 till 10st på premiären.
Publicerat Mars 17, 200620 yr Hej och välkommen hit ,,jag hoppas att du kommer att trivas här för det gör jag Ha de