Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Luriga käringar?

Featured Replies

Publicerat

Efter missödet med inbrott i bilen och halverad hobbykassa då det fick gå till semestern så verkar det vara nånting på G. Öppnade skåpet där jag har mina pågående projekt liggandes samt hobbykassan. Stor klump i halsen då kuvertet med pengarna var borta! Vafan?! Men det saknades något mer, lappen med namn o nummer till han jag varit i kontakt med om bågköp!När jag frågade damen om hon hade vart i skåpet så svarade hon att hon hade packat ner dom med andra värdesaker inför flytten. Så imorse när jag klev upp o satte på kaffepannan så låg där en lapp och ett kuvert. På lappen stod det: tack för att du gör mig så glad, nu är det min tur! Öppnade raskt kuvertet o där fanns en avi från posten, vikt 3 kg, pris: 0:- står att det tidigast kan hämtas den 28/2 men när jag spårade paketet så ligger det på ica o väntar! God damn! Nu e man som ett barn som väntar på tomten. Frågan är om gumman har lagt till pengarna som togs till semestern och köpt bågen?

Återkommer så snart jag vart till posten :)

Publicerat

Finns de sådana så håll hårt ^_^ Har bara råkat ut för dom de saknas ett R i din rubrik

Publicerat
  • Författare

haha, ja det är vell så dom brukar vara mest xD tänkte jag skulle införskaffa ett nytt gps halsband så man inte tappar bort na ;)

Publicerat
  • Författare

Sådär, nu e man hemkommen från ica och har i skrivande stund skapelsen i knät :wub:

En APA Black Mamba 7,5! Tvi vale....nu vill jag ha på resten av alla pryttlar och prova den ^_^

Tror jag får mysa till det med frugan ikväll...och ja,bågen kommer ligga bredvid :D

Publicerat

Kul! ^_^

Publicerat

Fan vilken grej! :wub:

Nu får du lägga undan bågen o ta hand om din käraste...

/Petter

Publicerat

Spännande!!!

Kvinniskor kan vara luriga, och vi män lättluriga.

Nån månad innan jag fyllde 15 såg jag att mina slalompjäxor låg i mammas bil. Jag tänkte inte så mycket på det, men när jag fick en Monoskida* i födelsedagspresent fattade jag varför... Värst av allt var att jag fyller år i April, så det var lååång väntan innan jag kunde prova den...

* För er som inte var med på den tiden, så var monoskidan lite av föregångaren till snowboarden, fast man hade vanliga slalombindningar monterade längs med skidan. Liksom en bred slalomskida med fäste för båda fötterna.