Publicerat Februari 28, 201115 yr Hej alla forumister. Satt igen med mitt morgon kaffe när jag hörde hundarna börja skälla vid dörren. Tittade ut från fönstert o fick se dessa. Var tvungen att ta ett par bilder genom fönstret. Tordes inte gå ut för då tror jag de hade dragit o mina foton hade gått om intet. Sånä här mornar njuter jag när jag sitter med morgon kaffet o bara funderar vad dagen ska ha i sin famn. Åker o jobbar efter middag idag så göra finns det :-) mvh Kimmo Lilja
Publicerat Februari 28, 201115 yr Är lite avis på ditt köksfönster. Här far man vara glad om man ser något rådjur inni mellan åt. Visst förra vinter hade jag en älgfamilj från vardagsrumms fönstret en vecka att avnjuta , men missade när lodjuret satt där
Publicerat Februari 28, 201115 yr Jag kan ha väldigt fel, men är det inte en dov bland kronen på bild 2?
Publicerat Februari 28, 201115 yr härlga bilder Kimmo de är så man blir lite avis på dina morgon kaffe stunder ibland här får man nöja sig med att se nån skaplig bock o några rådjurs gätter
Publicerat Februari 28, 201115 yr Vilka härliga bilder. Vilken skön syn att få gå upp till och bara njuta av morgonen innefrån värmen.
Publicerat Februari 28, 201115 yr Jag kan ha väldigt fel, men är det inte en dov bland kronen på bild 2? Visst står där en dålig halvskovel, andra från vänster sida!
Publicerat Februari 28, 201115 yr Fina foton Kimmo! Jag ser på min höjd några renar som knallar förbi på baksidan. Snart blir det full rulle på jösse som ska gänga honor och då ser man dom i trädgården.
Publicerat Februari 28, 201115 yr Jag kan ha väldigt fel, men är det inte en dov bland kronen på bild 2? Tyckte nog att det såg ut så jag men
Publicerat Februari 28, 201115 yr Jag kan ha väldigt fel, men är det inte en dov bland kronen på bild 2? Jodå de ser vell ut som en dov?
Publicerat Februari 28, 201115 yr Ja fn jag håller med övriga, undrar just hur det har gått till och hur det går egentligen? Strykpojke mycket? Fina bilder Kimmo, helt klart ett bra pass det där, du får rensa lite skjutgator så att det blir enklare att sopa på dem. /Christian
Publicerat Februari 28, 201115 yr Ja fn jag håller med övriga, undrar just hur det har gått till och hur det går egentligen? Strykpojke mycket? Fina bilder Kimmo, helt klart ett bra pass det där, du får rensa lite skjutgator så att det blir enklare att sopa på dem. /Christian Buskröjare, Christian, buskröjare... Skämt åsido så håller jag med om att det borde finnas några skjutgator... Inte för att skjuta, utan för att knäppa dom.
Publicerat Februari 28, 201115 yr Författare nu när ni skriver det så ttänkte jag på det. Är nog så. Märkligt
Publicerat Mars 1, 201115 yr nu när ni skriver det så ttänkte jag på det. Är nog så. Märkligt Jag har en buskröjare Kimmo! Jag kan komma ner och hjälpa dig om du vill ha mer mat i frysen.
Publicerat Mars 1, 201115 yr Dovhjorten är med på bild 1 också. andra djur från vänster. Inte helt ovanligt att de beblandar sig med tamboskap i brist på artfränder, men med kron har jag då aldrig sett.