Publicerat Mars 1, 201115 yr Ville bara visa senaste tillskottet i min lilla meeen växande samling /Jocke
Publicerat Mars 1, 201115 yr Jaha trevligt. Ja jag hade för mej att jag sett kniven förut. Jaha kul med blad av Thomas Löfgren. Vet ja om han har gjort blad länge. Seved
Publicerat Mars 1, 201115 yr Författare Jaha trevligt. Ja jag hade för mej att jag sett kniven förut. Jaha kul med blad av Thomas Löfgren. Vet ja om han har gjort blad länge. Seved Jupp och nu har den fått slida bad att få sömmen på magen på de viset och tycker kalle lyckats utmärkt med den blir smärt och smidig och tycker den passar kniven bra /Jocke
Publicerat Mars 1, 201115 yr Ja det passar fint med sömmen fram. Sömmen blir endel av dekoreringen på det viset. Som du säger det är en smärt och smidig kniv. Hur lågnt är bladet. Kan nästan funka som stick kniv va. Seved
Publicerat Mars 1, 201115 yr Författare ungefär 10 cm så de e ingen jätte bilderna gör att den ser lite större ut
Publicerat Mars 2, 201115 yr Vackert! Riktigt fin slida har han fått till också! Bara att gratulera!!! //Niclas