Publicerat Mars 3, 200620 yr Finns det någon vänlig 7x57-själ därute som skulle kunna tänka sig att sälja/skänka/byta mig en eller två patroner i sagda kaliber? Jag har letat i mina gömmor, men till min fasa och stora förvåning fanns den inte representerad där. Den behövs akut! Pettson
Publicerat Mars 3, 200620 yr Inga problem jag skickar dig två stycken fabriksladdade Norma 11,3g stålmantlade alaska. PM:a mig. /Micke
Publicerat Mars 4, 200620 yr Tur att Mr.Mauser räddar dig omgående från synd och fördärv................ Patronen 7x57 Mauser är en av de mest legendarisk och praktsikt användbara för jakt än idag, jag älskar 7x57 patronen i min bössa :o Det jag ångrar är att jag inte upptäckt dess storhet tidigare. En smidig o kort 7x57 bössa är given i vapengarderoben
Publicerat Mars 4, 200620 yr Tur att Mr.Mauser räddar dig omgående från synd och fördärv................Patronen 7x57 Mauser är en av de mest legendarisk och praktsikt användbara för jakt än idag, jag älskar 7x57 patronen i min bössa :o Det jag ångrar är att jag inte upptäckt dess storhet tidigare. En smidig o kort 7x57 bössa är given i vapengarderoben Jodå, jag håller med dig... Och tackar Mr Mauser allra som ödmjukast för hjälpen! Veckans Ros! Pettson