Publicerat Mars 2, 201115 yr jag heter henrik torevik och jag går på ryssby naturbruks gymnasium. mitt största intresse är jakt och jag har funderingar på att skaffa mig en egen hund till eftersök och vildsvins eventuellt älgjakt. jag har en carl gustaf 1900 i kaliber 30-06 på den sitter det en schmidt&bender zenith 3-12x50 mina hagelbrakare är av märke sauer&sohn och beretta 686. skit jakt på er!
Publicerat Mars 2, 201115 yr Välkommen! Låter kul att läsa på naturbruksgymnasium, hade jag varit klok nog när jag vart i den åldern så skulle jag gjort det också!
Publicerat Mars 2, 201115 yr välkommen! ändra gärna rubriken till "vem är dittnick" så är det lättare att hitta just din presentation om man vill läsa den igen! mvh ca
Publicerat Mars 2, 201115 yr Författare Välkommen! Låter kul att läsa på naturbruksgymnasium, hade jag varit klok nog när jag vart i den åldern så skulle jag gjort det också! japp det är väldigt kul lätt att vara efter klok
Publicerat Mars 2, 201115 yr Författare välkommen! ändra gärna rubriken till "vem är dittnick" så är det lättare att hitta just din presentation om man vill läsa den igen! mvh ca ok skall bli