Publicerat Mars 5, 201115 yr Är det bara för mig som denna sidan laddar segt idag? Andra sidor funkar "som vanligt" för mig så jag undrar om det är något gummiband som behöver spännas eller en mutter som behöver dras åt på jaktsidan.se
Publicerat Mars 5, 201115 yr Är det bara för mig som denna sidan laddar segt idag? Andra sidor funkar "som vanligt" för mig så jag undrar om det är något gummiband som behöver spännas eller en mutter som behöver dras åt på jaktsidan.se Samma för mej oxå!!
Publicerat Mars 5, 201115 yr Vi har ett problem med en cache på servern och det tar lite tid att fixa men vi jobbar på det!
Publicerat Mars 5, 201115 yr Vi har ett problem med en cache på servern och det tar lite tid att fixa men vi jobbar på det! SKYNDA!!! edit: samtidigt som jag skrev detta så blev allt snabbt igen? edit2: eller så inte.
Publicerat Mars 5, 201115 yr Har inte kunnat logga in på hela eftermiddagen, men nu verkar det vara snurr på maskineriet igen
Publicerat Mars 5, 201115 yr Vi har ett problem med en cache på servern och det tar lite tid att fixa men vi jobbar på det! Bra då vet man vad sirapen beror på Och som alltid så gör ni ett kanonjobb
Publicerat Mars 5, 201115 yr Problemet identifierat och eliminerat... //Niclas Tack Niclas! Jonsson som inte har blivit inloggad på bra många timmar.
Publicerat Mars 5, 201115 yr Författare Skönt! Nu slipper jag titta på melodifestivalen ikväll också!
Publicerat Mars 5, 201115 yr Skönt! Nu slipper jag titta på melodifestivalen ikväll också! Hugaligen!?! Var det verkligen ett alternativ??? //Niclas
Publicerat Mars 5, 201115 yr Författare Hugaligen!?! Var det verkligen ett alternativ??? //Niclas Ja, frugan lär ju trycka över till "mello" och utan jaktsidan kunde jag ju distraherats av TV:n.. Så fatta vilket ansvar ni har! Men nu är det lungt
Publicerat Mars 5, 201115 yr Skönt! Nu slipper jag titta på melodifestivalen ikväll också! Det är ju tur att det finns andra kanaler att se på. Melodifestivalen är inget alternativ. Hade jag fått välja på att se melodifestivalen eller att gå en lång promenad så hade jag tagit promenaden.