Publicerat Mars 7, 201115 yr Jag skulle behöva en bild på en skabbräv eller en räv med en höna i munnen till en artikel jag håller på med. Det är inga pengar inblandade men jag skall se till att ett ex av tidningen tillsänds den som ställer upp med bild. Givetvis får det inte finnas några bildrättsliga problem.
Publicerat Mars 7, 201115 yr Jag skulle behöva en bild på en skabbräv eller en räv med en höna i munnen till en artikel jag håller på med. Det är inga pengar inblandade men jag skall se till att ett ex av tidningen tillsänds den som ställer upp med bild. Givetvis får det inte finnas några bildrättsliga problem. Tro jag har en bild på en Skabbis, död iofs. Kika i min dagbk. //
Publicerat Mars 7, 201115 yr Jag skulle behöva en bild på en skabbräv eller en räv med en höna i munnen till en artikel jag håller på med. Det är inga pengar inblandade men jag skall se till att ett ex av tidningen tillsänds den som ställer upp med bild. Givetvis får det inte finnas några bildrättsliga problem.
Publicerat Mars 7, 201115 yr Har bara bilder på död skabbis, som i den här tråden jag skrev för några år sen.