Publicerat Mars 7, 201115 yr Jahapp då var de dax att visa upp mitt absolut första arbete i läder Har som gått ner mig lite i knivmakeri träsket men inte kommit igång riktigt ännu... Suget att prova tog över och här kommer resultatet, den går i allafall och går att få ur färgad 1 gång med brun narvsvärta lite oregelbundet för ett lite rufft och slitet utseende kritik tips åsikter och glada tillrop välkommnas PS. lovar det ska bli mer bilder under arbetes gång till nästa försök Mvh Jocke
Publicerat Mars 7, 201115 yr Jag tycker den blev jätte fin. Är det box elder burl du har i bakgrunden ??
Publicerat Mars 7, 201115 yr Författare Men, men.. Det är ju en 3GS?! HAHA aa de e en 3gs 4an e så dålig att jag har en galaxy S istället kommer kanske ett fodral till den me /Jocke
Publicerat Mars 7, 201115 yr Författare Jag tycker den blev jätte fin. Är det box elder burl du har i bakgrunden ?? Tjena Kimmo Tackar va skit skoj att göra så de kommer mera var så säker Japp det är box elder burl snygg som f-n
Publicerat Mars 7, 201115 yr Den var najs. bra gjort för ett första försök . sömmen ser bra ut o välkommen i träsket MVH Eas
Publicerat Mars 8, 201115 yr Författare Skoj med era possitiva svar Tack allesammans nästa gång blir de en bild serie från start /Jocke
Publicerat Mars 12, 201115 yr Jaha! Ännu en lädertalang Duktigt gjort imponerande första försök må ja säga. Nicke (Lilltysken)
Publicerat Mars 12, 201115 yr Författare Jaha! Ännu en lädertalang Duktigt gjort imponerande första försök må ja säga. Nicke (Lilltysken) Tack De va jäkla skoj att göra så kommer helt klart göra fler grejer och så småningom börja med min allra första kniv /Jocke
Publicerat Mars 24, 201115 yr Väldigt rak och fin sömm, ser helt gammal och nött ut, well done. Mvh / Janne
Publicerat Mars 24, 201115 yr ser helt gammal och nött ut, well done. Precis som tekniken som telefonen inuti är byggd med! (fast fodralet blev snyggt som fan!)
Publicerat Mars 24, 201115 yr Författare jätte skoj att alla gillar den vart ju lite nöjd me den själv hehe har bara ifånen när jag är i småland (med telia) annars har jag en samsung som känn bra mycke modernare Tack för beröm Mvh Jocke
Publicerat Mars 30, 201115 yr Ett tipps kan ju vara en halsrem. Kan ju vara praktiskt både på sommaren och vintern.
Publicerat Mars 31, 201115 yr Författare Ett tipps kan ju vara en halsrem. Kan ju vara praktiskt både på sommaren och vintern. ingen dum ide, fast jag skulle nog aldrig bära den runt halsen men som sagt som detalj inte dum ide alls /Jocke