Publicerat Mars 8, 201115 yr Har genom mitt yrke förmånen att besöka USA några ggr per år för att jobba o jaga. Har aldrig haft med eget vapen dit dock, nån som gjort det? Är lite orolig för att bli av med grejerna... Om minsta papper är fel så är det ju kört.. Kanada o Afrika var ju lugnt.. Men då ordnade arrangören papprena... Tips nån som vet/ gjort det?
Publicerat Mars 8, 201115 yr Författare Hm. . Full idag herr racerback? Detta ämne skulle nog ligga nån annastans.. Båge har jag tagit till USA.. De e ibga problem alls.. L
Publicerat Mars 8, 201115 yr Tjena! Jag har "smugglat" ut vapen ur USA. Men dock aldrig dit, lånat istället av morbrorn. Men, det skadar inte att överförsiktig. Vet att man måste anmäla det på flygplatser och anmäla direkt när man kommer till flygplatsen, blev kontrollerad och fick visa bössorna både på O'Hare och samtliga mellanlandningar, var lite jobbigt men men. Kan höra med min morbror om vilka andra bestämmelser de har (kan ju ha ändrats med anledning av 11/9... Mvh
Publicerat Mars 8, 201115 yr Hm. . Full idag herr racerback? Detta ämne skulle nog ligga nån annastans.. Båge har jag tagit till USA.. De e ibga problem alls.. L Tråd flyttad... /Mod
Publicerat Mars 8, 201115 yr Författare Tjena! Jag har "smugglat" ut vapen ur USA. Men dock aldrig dit, lånat istället av morbrorn. Men, det skadar inte att överförsiktig. Vet att man måste anmäla det på flygplatser och anmäla direkt när man kommer till flygplatsen, blev kontrollerad och fick visa bössorna både på O'Hare och samtliga mellanlandningar, var lite jobbigt men men. Kan höra med min morbror om vilka andra bestämmelser de har (kan ju ha ändrats med anledning av 11/9... Mvh Det är mkt mer än så.. Tror jag.. Måste ha papper på införsel ifrån typ Ambassaden etc...
Publicerat Mars 9, 201115 yr Det är mkt mer än så.. Tror jag.. Måste ha papper på införsel ifrån typ Ambassaden etc... Du måste fylla i den här blanketten och du kan skicka den till ATFhttp://www.atf.gov/forms/download/atf-f-5330-3d.pdf