Publicerat Mars 9, 201115 yr Hej på er! cris heter egentligen Cristopher Johansson, jag är snart 23år gammal och bor i Umeå. Jag har varit en smygläsare på det här forumet i några månader men känner att det är på tiden att jag ställer mig upp och presenterar mig. I hela mitt liv har jag fiskat och tyckt om att vara ute i naturen samtidigt har jag alltid velat jaga, men då jag idrottat en hel del och dom senaste åren gått åt till resor och alldeles för mycket arbete har det liksom inte blivit av. Ingen i min familj eller direkta närhet jagar för tillfället men min pappa jagade småvilt med sina retrievrar tills dess att jag och mina tre yngre bröder kom till världen. Nu har jag fått fast jobb, sambon börjat plugga på universitetet och vi har landat för att tillsvidare stanna här i Umeå. Så runt årsskiftet gjorde jag slag i saken och köpte böckerna, läste igenom dom och igår skrev jag teoriprovet med godkänt resultat. I april ska den praktiska delen av provet göras och sen börjar mitt liv som jägare. Jag kommer att ha massvis med frågor framöver så vässa pennorna och stay tuned så kanske vi ses en dag till hösten! Tack för ordet! Cristopher Johansson
Publicerat Mars 9, 201115 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Grattis till godkänt teoriprov!