Publicerat Mars 12, 201115 yr Hujj har fått ett erbjudande att köpa en rame-line stock till 1640 för en billig peng och undrar om det är nått om dom eller om det bara är skit Tack i förhand
Publicerat Mars 12, 201115 yr Enbart skit! Lyssna nu inte på någon annan förståsigpåare nu, då dessa "syntetkolvar" är utav gjuten plast. Bara av den anledningen bör dessa kolvar destrueras. DK
Publicerat Mars 12, 201115 yr håller med ovanstående talare, det är rent skit. har bara kännt på en lös ramline stock, och det räckte!
Publicerat Mars 12, 201115 yr Enbart skit! Lyssna nu inte på någon annan förståsigpåare nu, då dessa "syntetkolvar" är utav gjuten plast. Bara av den anledningen bör dessa kolvar destrueras. DK hade inte du köpt en eller skulle köpa en dunderklumpen
Publicerat Mars 12, 201115 yr hade inte du köpt en eller skulle köpa en dunderklumpen Jag har varit och är fortfarande ägare utav en ramlinekolv. Dock så står den förtillfället i hallen med ett antal sprickor, tror jag skall kasta den på soptippen när jag äntligen får tummen ur... Vilken annan kolv som helst är dock bättre än ramline. Mvh
Publicerat Mars 12, 201115 yr Jag har varit och är fortfarande ägare utav en ramlinekolv. Dock så står den förtillfället i hallen med ett antal sprickor, tror jag skall kasta den på soptippen när jag äntligen får tummen ur... Vilken annan kolv som helst är dock bättre än ramline. Mvh hahaha ok hade för mej att du rosa dom ett tag var nog när du köpte den
Publicerat Mars 12, 201115 yr hahaha ok hade för mej att du rosa dom ett tag var nog när du köpte den Det tror jag dessvärre inte, då jag aldrig köpt en ramline. Min satt på gammeln och det var morbrodern som satte dit den på den bössan.