Publicerat Mars 29, 200620 yr Det var ju PM:a jag menade men går det inte att skicka på det sättet så mailar jag dig naturligtvis. Fungerade mailet? MVH/Jocke
Publicerat Mars 29, 200620 yr Sådärja - äntligen! Bra... Har du fått din licens? Jag har inte fått min ännu... 3 veckor nu : > Snacka om slöa poliser i H-stad : aja man väntar ju på nått gått och då väntar man väll aldrig för länge eller? : MVH/Jocke P.S Fiberclass du kan väll vara snäll och maila mig om du hittar en fin laddning till din? D.S
Publicerat Mars 27, 200917 yr Hur gick det för er med era 25-20 och laddningar???? Jag har själv en 25-20 och skulle vara intresserad av laddata, främst till Hornady FP 60gr?
Publicerat Mars 27, 200917 yr Bössan såldes till en kompis till förmån för en .22 Hornet... Den var det svårt att skiljas ifrån men...
Publicerat Mars 27, 200917 yr Och jag skriver under nytt nick nu. Det är jag som var Rifle. Tror jag hade min 25-20 i 2 - 3 månader sedan sålde jag den. Hann aldrig skaffa laddverktyg osv. En fin kaliber i övrigt. Det jag hakade upp mig på var vapnet. Jag hade en av de tidigaste L-46:erna i 25-20 och den hade en underligg säkring som jag aldrig blev kompis med då den väsnades och var jävligt trög. Fick då tips om att bygga om den enligt (tror det var Håkan Spuhr) men det orkade jag aldrig med och sålde den i stället som sagt.... MVH/Jocke