Publicerat Mars 17, 201115 yr Hallojs alla. har fått en förfrågon om att göra ett slutstycksfordral. o det kan jag nog fixa. kruxet är ju att jag inte har ett slutstycke o mäta på.. ( min browning är ju en halvauto) så då behöver jag hjälp från er kära forumister skulle ni vilja ta ett slutstycke från en av era bössor o mäta följande. längd .. bredd.. (på bredaste stället) hur långt upp/ner kommer själva handtaget på slutstycket. längden på handtget.. samt kaliber. så vore ni jätte snälla Tack på förhand Eas.
Publicerat Mars 17, 201115 yr Total längd: 180 mm Längd fram till handtaget: 125 mm Längd till handtaget "uppifrån": 45 mm Handtagets längd med knopp: 55 mm Bredd med skjutmått: 20 mm Kaliber: 9,3x62 Vapen: Sauer 202 Mvh John
Publicerat Mars 17, 201115 yr En liten bild av vad det kan komma att se ut som: Spara inte på drottningsylten...
Publicerat Mars 17, 201115 yr Författare HAHAHAHA !!! nä det tror jag inte det kommer att se ut som... o inte blir det nån drottningsylt eller tysk Vulcan hoj åkning i heller.. " Dont let mommy catch you with youre hand in the jam " MVH Eas