Publicerat Mars 19, 201115 yr Varga fan är här.mp3 <br />låten kom till en kväll när jag ledsnade på all byråkrati...enjoy
Publicerat Mars 19, 201115 yr låten kom till en kväll när jag ledsnade på all byrokrati...enjoy låten är konverterad,därför kommer den irriterande rösten in emellanåt. Du har ju talang en bra röst önskar man slapp de där irriterande meddelandet! har du möjligtvis ett orginal utan ? /Jocke
Publicerat Mars 19, 201115 yr Författare Du har ju talang en bra röst önskar man slapp de där irriterande meddelandet! har du möjligtvis ett orginal utan ? /Jocke tackar tackar,borde gå o skicka via mail. ska leta upp ett nytt konverteringsprogram så man slipper den där rösten. Mvh//Joel
Publicerat Mars 19, 201115 yr tackar tackar,borde gå o skicka via mail. ska leta upp ett nytt konverteringsprogram så man slipper den där rösten. Mvh//Joel Du har fått et pm
Publicerat Mars 20, 201115 yr Kreativitet! Skicka den till Bert! vi kan ju rösta in den på svensktoppen
Publicerat Mars 20, 201115 yr "Rätta dig in i ledet broder, lägg an ditt gevär..." Uppvigling? Skön röst dock.
Publicerat Mars 20, 201115 yr Författare "Rätta dig in i ledet broder, lägg an ditt gevär..." Uppvigling? Skön röst dock. Absolut inte,egna tankar bara
Publicerat Mars 20, 201115 yr här sitter jag på spotify och försöker hitta bra musik oxå loggar jag in här och hittar den bästa!! underbar röst!! har du spelat in fler låtar??
Publicerat Mars 20, 201115 yr Författare här sitter jag på spotify och försöker hitta bra musik oxå loggar jag in här och hittar den bästa!! underbar röst!! har du spelat in fler låtar?? Tack så hemskt mycket,det värmer att höra. Nja,gjorde en låt när grabben föddes,men den är inte inspelad än. Annars lirar man mest covers Mvh//Joel
Publicerat Mars 21, 201115 yr Jag hade väntat mej en dålig efterapning på någon gammal schlagerdänga , ack va jag bedrog mej! Det var kanon! Pebe
Publicerat Mars 25, 201115 yr mycket bra, du skall inte spinna vidare och göra fler på samma tema? många som upplever det du sjunger om. du är given trubadur om jaktsidan har storpartaj nångång!