Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny låt!

Featured Replies

Publicerat

Får jag komma med ett förslag? släng upp den på tex Youtube med texten och kanske nån passande bild, så man kan sitta och sjunga med när man tar sig en slaktsup, eller kanske en grämsup nån gång ;)

och jag hoppas att du kommer med mer musik...

mvh fredde

Publicerat
  • Författare

Just nu är man mitt i flytt så guran står i hörnet o väntar, så tillika youtubeklippet :P

• 1 month later...
Publicerat

fredagkväll, ölen flödar , och denna låt dök upp igen... tycker gott nån ansvarfull moderator kunde klistra denna tråd, alternativt utlysa den till jaktsidans officiella låt

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

fredagkväll, ölen flödar , och denna låt dök upp igen... tycker gott nån ansvarfull moderator kunde klistra denna tråd, alternativt utlysa den till jaktsidans officiella låt

Helt okey för mig att göra den till oficiell låt,dock tror jag jaktsidan skulle förlora en och annan medlem om så blev fallet "/

Dock kan jag tala om att en ny version är på g med både munspel,synth och lite kör i bakgrunden :)

Publicerat

Mkt bra ...Applåder :wub:

• 4 weeks later...
Publicerat

sjukt bra, återigen... har du nåt emot att man länkar d4en vidare, givetvis med upphovsman okänd om du så önskar?

Publicerat

Instämmer bra låt :D :D visste inte att jägare kunde sjunga men nu vet jag ^_^

Publicerat
  • Författare

sjukt bra, återigen... har du nåt emot att man länkar d4en vidare, givetvis med upphovsman okänd om du så önskar?

Nej förfasen sprid den vidare :)

Ju fler som kan tralla med desto bättre. Självklart ska Ramklo stå med så folk vet vart i skogarna det sjungs ;)

//Joel

• 3 months later...
Publicerat

inga mer alster?

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

inga nya alster på g än,men å andra sidan har jag inte haft tid med musiken på sistonde heller,men så snart det blir så är ni dom första att höra det :)

• 9 months later...
Publicerat

Hittade denna goding när jag lyssnade igenom arkivet och måste bara lyfta upp den igen för er som inte har hört den.

En helt underbar låt. Hittar den dock inte på youtube eller på Spotify. När kommer den???

Publicerat

Bra låt och bra röst! Du kanske skulle ställa upp i typ talang eller nåt sånt så den spelades på tv...

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2

Publicerat

Åh fan vilken låt:) riktigt bra

Publicerat
  • Författare

Tackar, kul att höra att den fortfarande ljuder runt om i landet :) jag håller faktiskt på och försöker köra in den i bättre kvalitet, men programmet vill inte riktigt som jag vill ;)

Tålamod vänner, den ska komma upp på tuben med!

Med vänlig hälsning//Joel

Publicerat

He he det låter bra det