Publicerat Mars 7, 200620 yr Känns som ett långskott men tjejen ska till Houston till veckan och jag är sugen på låta hon köpa med sig något kikarsikte. Så är det någon som vet någon affär? Gärna med hemsida så man kan kika på vad dom har. Funderar på ett weaver grand slam i silver så helst om weaver finns Förväntar mig inte några svar men som sagt var ett långskott
Publicerat Mars 7, 200620 yr http://www.magicyellow.com/category/Guns_a...Houston_TX.html Det finns några att välja på ;D Weaver Grand Slam har fått riktigt bra betyg i amerikanska tidningar,är sugen på att skaffa ett själv. /Micke
Publicerat Mars 7, 200620 yr Författare Lutar åt att jag beställer till hennes hotell. Känns lite taskigt att skicka ut hon på uppdrag Tror det blir en 6-20x40 till toppfågeljakten. Ska sitta på en ruger sporter 243win
Publicerat Mars 8, 200620 yr Tjipp. Jag brukar ofta åka över till USA, och då brukar jag handla på ebay.com. Funkar kanon, Betala bara med paypal och skriv in leveransadressen till hotellet. Har provat det flera ggr, Tänk också på att om du beställer från en annan delstat så slipper du deras "moms" oftast runt 8%. E det något du undrar över leverans och dylikt (brukar ta en vecka) så skicka bara ett mail till han som säljer det och fråga eller läs igenom omdömena han fått i hans profil. Happy bidding.. /jrz
Publicerat Mars 8, 200620 yr Författare Blir nog från theopticzone. Han sa 4-5 arbetsdagar så om jag beställer nu så borde det hinna komma. Hon kommer dit på söndag och åker nästa lördag
Publicerat Mars 8, 200620 yr Författare Du jrz.. Borde jag ringa till hotellet och förvarna att det kommer ett paket till henne eller hur funkar det? Har aldrig fått post på hotell Välkommen till forumet förresten! Känner mig hedrad att det var min tråd du skrev ditt första inlägg i
Publicerat Mars 8, 200620 yr Författare Jag slog dom en signal och det skulle inte vara några problem. Jag skulle bara skriva namnet så skulle hon få det.
Publicerat Mars 8, 200620 yr Beställde från Bearbasin när kussens fru var hem sist o dom levvade siktet på 2 dar till Dallas. Väldigt bra service o priser. Han är ju pitpalt åxå förresten!
Publicerat Mars 8, 200620 yr Författare Nu har dom dragit kostnaden och tydligen paketerat och klart. Det blir lagomt till hon anländer i helgen. 2925kr för kikarsiktet måste man säga är billigt. Får nog betala nästan 5000 i sverige så.
Publicerat Mars 8, 200620 yr Författare Suck! Hade skrivit fel utgångsdatum på kortet så jag mailade om det. Då hade dom tydligen redan hunnit köra kortet med fel utgångsdatum. Då annulerar dom den och försöker med rätt datum. Så nu sitter man med reserverat belopp 2900kr och tomt på kontot. Måste ringa till banken och be dom ta bort reservationen edit: så ja nu har dom dragit summan igen och nu blev det billigare . 8 kr
Publicerat Mars 9, 200620 yr Tjipp.. Tackar för det, slank in på ett bananskal ;D Såg att du hade ringt med gott resultat Dom brukar vara kanon att ha och göra med på hotellen. För mig har leveranstiden legat runt en vecka.. Här är en annan adress oxå för framtida inköp som jag kan rekommendera http://www.wilderness-sport.com/ Handlade mitt Trijicon 2,5-10*56 där funkade kanon.. Lycka till /jrz
Publicerat Mars 14, 200620 yr Författare Nu är det i houston och är ready for delivery. 2900kr hamnade slutnotan på och det får man väl vara nöjd med Kan inte tjejen komma hem nu så man få tag på kikarsiktet. Hehe
Publicerat Mars 15, 200620 yr Författare Jippiii nu har hon det i handen. Här har ni en bild på skönheten
Publicerat Mars 21, 200620 yr Författare Men oj vilket smalt hårkors. Och punkten är hur liten som helst. Syns inte alls om det ens skymmer något :-. Jaja kikarsiktet är köpt för toppfågeljakt....